Strona 2 z 16 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 151

Wątek: Mechanicznie uszkodzona matryca

  1. #11
    Uzależniony Awatar gawryl
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Bialystok
    Wiek
    47
    Posty
    810

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    w moim interesie lezy aby klient dostal sprawny towar i nie wracal z nim na reklamacje - w przypadku uszkodzenia matrycy, ktora zostala zgloszona dopiero po kilku miesiacach... no sorry..
    no sorry Czacha..o czym Ty gadasz??! nie widziales rzeczy psujacych sie po pol roku? z winy nie klienta, a samego towaru?! widze, ze FJ robie niezla kasze w glowach swoich handlowcow....

    ze swojego podworka: oddalem buty do reklamacji po 10miesiacach chodzenia, bo mi podeszwa pekla (gwarancja 12 mies). sklep przyjal, wyslal do producenta i odeslal NOWE. niby co mial zrobic - tlumaczyc sie, ze ,,uszkodzenie mechaniczne z winy klienta''?? buty sluza do chodzenia, a nie do patrzenia! od uznawania, co jest wina klienta a co nie sa rzeczoznawcy, a nie sprzedawcy/serwisowcy. popieram zdanie Kubamana o pisemnym uzasadnieniu winy/opisu usterki.
    350d, KIT 18-55, 50/f1.8, 100-300/f4.5-5.6 USM, 420EX. www.gawryl.pl

  2. #12
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Tomasz, nie wykluczam.. ale jezeli nagle pojawia sie na mtrycy jakas plama, a w serwisie twierdza iz sama powstac nie mogla?

    gawryl, czytaj powyzej



    rozmawiamy nie o rozklejajacych sie butach, a o konkretnym przypadku

  3. #13
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    Ok Czacha. Ja cie doskonale rozumiem tylko powiedz mi jak moglo dojsc do uszkodzenia z mojej winy? skoro ja twierdze ze jednak uszkodzenia z mojej winy nie ma bo czy wsadzacie sobie cos w srodek aparatu zeby pojezdzic tym po matrycy? a wyglada na to ze oni probuja mi to po prostu udowdnic. mam gwarancje wiec czmu mam nie skorzystac ale oni nie daja mi szansy wiec radze sie was i radzilam sie na forum nikona. bo jesli moglo dojsc do uszkodzenia przeze mnie to nie ebde dochodzic swoich praw, tylko powiedzcie mi jak to sie stalo?

  4. #14
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    a to ze sie denerwuje wynika z tego ze aparat mam od 4 miechow i kazdy by sie zdenerwowal...bo wymiana matrycy to koszt 1500 zl

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    Tomasz, nie wykluczam.. ale jezeli nagle pojawia sie na mtrycy jakas plama, a w serwisie twierdza iz sama powstac nie mogla?

    gawryl, czytaj powyzej



    rozmawiamy nie o rozklejajacych sie butach, a o konkretnym przypadku
    w serwisie zbywają klienta, a nic nie twierdzą. Nie było orzeczenia eksperta, wyjaśnienia, nic. Przecież to najłatwiejsza odpowiedz: "A spadaj pan, to pana wina".

    Czym niby różnia się rozklejające się buty od rozpadającej się matrycy??
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  6. #16
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    ja nie twierdze ze uszkodzilas ta matryce - ale obawiam sie, ze w tym przypadku masz ograniczone szanse na naprawe w ramach gwarancji lub niezgodnosci towaru z umowa..

    sprzedawca bedzie opieral sie na opinii serwisu - a ta jak brzmi, wszyscy wiemy. nie powiesz ze istnialo to w chwili zakupu, bo skoro tak, dlaczego nie zglosilas tego od razu?

    pytanie tylko, czy moze w serwisie nie napackali bardziej niz bylo?

  7. #17

    Domyślnie

    Nie mam zamiaru się kłócić z Czachą ale w innym wątku było o tym pisane.
    Dla mnie sprawa jest prosta.
    Oddajesz sprzęt do sklepu i składasz reklamację na podstawie niezgodności z umową, sklep musi przyjąć reklamację i ustosunkować sie do niej w ciągu 2 tygodni, jeżeli tego nie zrobi to juz wygrałeś. To czy sprzęt zostanie naprawiony czy wymieniony na nowy to juz sprawa sprzedawcy. Nie musisz chodzić z tym do serwisu. Gwarancja nie wyklucza praw związanych z ustawą.
    Nie daj się zrobić w balona... Sprzedawcy i serwis zawsze kity rzenia ale jak przyjdzie do spraw z rzecznikiem to miękną.

    Jeżeli nie wierzysz udaj sie do Rzecznika Praw Konsumenta (są w każdym powiecie) i on ci pomoże. Zapewniam.

    Jeżeli chodzi o uszkodzenie matrycy to nie mogło się to stać np w skutek zbyt wysokiego napięcia??? Nie można wykluczać usterki z winy sprzętu. Od tego są rzeczoznawcy.
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  8. #18
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Gregg, ale nie powiedziales niczego co nie bylo by powiedziane? Pytanie - co zrobisz, jesli w ciagu 14dni dostaniesz odpowiedz iz wada wynikla z Twojej winy?

    http://forum.nikon.org.pl/viewtopic.php?t=15668

  9. #19

    Domyślnie

    Zakładam sprawę i niech udowodnią że to nie serwis uszkodził matrycę...
    To nie klient ma udowadniac że nie uszkodził, ale oni muszą udowodnić że klient uszkodził sprzęt.
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Czacha, z zeznaniami świadków, którzy widzieli, jak ładowałeś majonez na matrycę?
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

Strona 2 z 16 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •