Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 151

Wątek: Mechanicznie uszkodzona matryca

  1. #61
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    bylam w serwisie celem zlozenia reklamacji - noz coz znow nie moge. pan powiedzial zebym w takim razie skontaktowala sie z rzecznikiem ochrony praw konsumenta...FACET W NIKONIE szok. wiec niewiele myslac tak zrobilam. rzecznik kazal ejchac do sklepu skladac reklamacje na pismie powolujac sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej gdzie: "Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania."
    na takiej zasadzie zareklamowalam i opieprzylam faceta ze nie chcial wczesniej tego przyjac. przestraszyl sie troche. zobaczymy. teraz nalezy trzymac kciuki

  2. #62
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    przyjac musial - sprzedawca odpowiada za niezgodnosc z umowa.. jezeli skladasz reklamacje, to idzie to do serwisu i sprzedawca jest wolny od zobowiazan wobec Ciebie.. czyli jedynie serwis decyduje jak zostanie rozpatrzona usterka.. oczywiscie przyjac i tak powinien.. ale w przypadku reklamacji nie od niego wyciagasz konsekwencje

    teraz czekaj 14dni.. jezeli nie dostaniesz na pismie, ze sprzet zostal przekazany do ekspertyzy lub o sposobie zalatwienia Twojego roszczenia to bedzie oznaczalo ze mozesz zarzadac nowego lub pieniedzy

    na Twoje nieszczescie moze sie stac tak, ze sprzedawca odpisze w ciagu tych 14 dni.. i napisze np. "przyjelismy sprzet na niezgodnosc z umowa w celu przeprowadzenia ekspertyz" .. a wtedy sprawa przeciagnac sie moze tak dlugo jak bedzie chcial sprzedawca.. miesiac.. dwa.. szesc.. i sad nic nie zrobi w tej sprawie

  3. #63

    Domyślnie

    Jak zwykle Czacha roztacza czarne wizje...
    "Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania."
    Jeżeli złożyła eklamację na tej podstawie to domniemywa się że wada juz była w trakcie wydania. Więc nie pisz głupot.
    Kolejna sprawa, to co mówisz o terminie. Nie jest tak że sprzedawca może sobie dowolnie przeciągać sprawę. W terminie jest takie określenie "niezwłocznie" i tak żeby nie narazić klienta na niedogodności. Jeżeli sprzedawca nie będzie mógł zadośćuczynić roszczeniom klient ma prawo odstąpienia od umowy.
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  4. #64
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Gregg, pobozne masz zyczenia, ale zejdz na ziemie.. Tak jak klient walczy o swoje prawa, tak samo ten sprzedawca bedzie walczyl o swoje.. i ma duze szanse niestety na wygrana..

    Jestem realista bo wiem jak sie maja sprawy.. W tym przypadku serwis stwarza problemy.. sprzedawca tez bedzie..

    Uwierz mi.. zalatwianie moze potrwac dowolna ilosc czasu, gdyz prawo nie stanowi inaczej.. warunkiem jest udzielenie pisemnej odpowiedzi w ciagu 14dni iz sprawa jest zalatwiana. To cale "niezwlocznie" jest odrzucane przez sady.. i sprawy tocza sie swoim biegiem. Wiec chocbys nie wiem jak bardzo chcial, tego nie zmienisz.. no chyba ze napiszesz do swojego posla i zmienia ustawe. Ale ze prawo nie dziala wstecz..

    Wcale bym sie tym nie zmartwil gdyby poprawiono kilka aspektow prawnych.. bo w tych najwazniejszych zakupach jakie dokonuje i bede dokonywal, jestem klientem, nie sprzedawca..

    A to ze nie pisze na forum "na pewno dasz se rade z nimi i wygrasz, zobaczysz" .. po co mam tak pisac skoro w to nie wierze?

  5. #65
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Czacha,

    Czy jako klient, który uważa, że sprzedawca tak marginalnie potraktował moją reklamację, nie mogę wpaść do sklepu z Policją i rzecznikiem praw konsumenta ??

    Nasze państwo opiera swe działanie na papierach, nie by komuś utrudnić życie (choć najczęściej taki jest tego efekt), tylko by cwaniaczkom o których piszesz udowodnić nagięcie prawa. Są faktury, polecenia wysłania aparatu, dowody wpłaty. Jednym nie chce się tego analizować (tak jest niestety w większości przypadków), innym chce i dochodzą swoich praw :-)..
    Może i masz rację z tym trybem postępowania, ale w danej chwili gdzieś aparat musi się znajdować.
    Jesli sprzedawca powie, ze w serwisie - top dzwonimy tam. Jesli faktycznie jest w naprawie, to jadę do serwisu..
    Jeśli nie ma, to gdzieś musi być.. powie ktoś (np. serwis) że odesłał.. pytam w jaki sposób i kiedy..Policja dzwoni i pyta o przesyłkę..jest w drodze czekam. Nie ma, czy nie było ... dochodze dalej
    Nie wierzę, by nie było kary na sprzedawcę, który włożył sobie aparat do szuflady, po 14 dniach odpisał mi coś w stylu jaki przytaczasz i nic więcej nie zrobił..:-)
    Pozdrawiam
    Marek

  6. #66
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    w skrocie - policja bez wyroku sadu nie moze zrobic nic. trzymam kciuki za pozytywne rozwiazanie sprawy.. i za to, aby sprzedawca nie byl zlosliwy..

  7. #67
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    w skrocie - policja bez wyroku sadu nie moze zrobic nic. trzymam kciuki za pozytywne rozwiazanie sprawy.. i za to, aby sprzedawca nie byl zlosliwy..
    Napisz proszę, ze żartujesz.
    Bez nakazu nie może zrewidować lokalu, chyba że ma "uzasadnione podejżenie" popełnienia czynu karalnego :-).
    Inaczej - gdyby było jak piszesz, nie mógłbyś poprosić Policjanta o pomoc, nawet gdy ktoś cię na jego oczach bije, bo bijący nie ma wyroku !! Chyba wioesz o tym, że Policja ma prawo zamknąć kogoś podejżanego o dokonanie przestępstwa na 48 godzin ?? Wystaczy z.e zachodzi uzasadnione podejżenie że taka osoba dokonała go i nie potafi logicznie wyjaśnić pewnych faktów z tym związanych..
    Pamiętaj, że Policja jest organiem m.in. prewencji, a więc zapobiegania czynom karalnym.
    Pozdrawiam
    Marek

  8. #68
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Mialem doczynienia z policja - zamiast mi pomoc stwierdzili ze nie beda interweniowali gdyz niska szkodzliwosc ... ze oni nie sa pewni.. ze.. i takie tam.. nie wierze w nich, sorry.

  9. #69
    Dopiero zaczyna Awatar twilight
    Dołączył
    Nov 2005
    Posty
    45

    Domyślnie

    Jesli nie bedziesz mogla dojsc do ladu z ta cala banda pisz skarge do Nikon Co.Znam ze trzy przypadki kiedy dopiero po takiej interwencji rozum blyskawicznie wracal tym pozal sie Boze przedstawicielom na nasz rynek.

  10. #70

    Domyślnie

    To jest naprawdę dobra rada.
    W tej chwili według mnie masz juz sprawę wygraną. Jest tylko kwestia czasu kiedy otrzymasz nowy sprzęt albo nową matrycę.
    Pozdrawiam... pisz jak się sprawa rozwija.
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •