Strona 6 z 16 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 151

Wątek: Mechanicznie uszkodzona matryca

  1. #51

    Domyślnie

    "Sprzedawca ponosi odpowiedzialnośćjak za własne działania"
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  2. #52
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    nie chce mi sie z Toba sprzeczac na kazdym protokole reklamacyjnym jest podana informacja o ktorej tutaj piszemy.. o ponoszeniu kosztow ekspertyzy oraz przesylki w wypadku zlamania warunkow gwarancji przez klienta - nie wydaje mi sie, aby firma w ktorej pracuje lamala prawo.. w przeciwnym wypadku taki zapis zniknal by z protokolow

    co innego, iz do tej pory nie obciazlismy jeszcze nikogo kosztami.. tylko raz serwis minolty to zrobil.. i klient niczego nie zdzialal w sadzie

  3. #53
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    nie wydaje mi sie, aby firma w ktorej pracuje lamala prawo.. w przeciwnym wypadku taki zapis zniknal by z protokolow
    Tak mógliby też powiedzieć pracownicy developerów mieszkaniowych, w umowach których UOKiK zakwestionował zgodność z prawem dziesiątek zapisów. Co ciekawsze te zapisy zaproponowali zapewne prawnicy...

    Ot dla przykładu można sobie zerknąć na poniższy link (3 akapit)
    http://www.uokik.gov.pl/pl/informacj...we/art106.html

    Być może pracownicy byli zachwyceni umowami. Jednakże specjaliści od prawa je zakwestionowali.
    Ostatnio edytowane przez KMV10 ; 01-11-2005 o 10:27

  4. #54
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FeelMe
    tyle tu napisaliscie ze mozna wiele wnioskow wyciagnac. w zasadzie ejstem zmeczona tym wszystkim, ale nie chce dac za wygrana bo wlansie tez nie wiem jak moglam uszkodzic ta matryce. no ale ok nawet jesli to co? co zrobic teraz najlepiej i zeby najszybciej dostac odpowiedz?
    serwis odpada wnioskujac po wypowiedziach. klepiej do sklepu na niezgodnosc z umowa ale wlasnie tak jak pisalsicie sklep chce obciazyc mnie kosztami dostawy do serwisu i z serwisu. kurde w zasadzie nie znam swoich praw. nie mam ochoty placic za kuriera jak moge sama dostarczyc sprzet do serwisu.
    Federacja Konsumentów ... Na ich stronie znajdź jakiś telefon, czy lepiej adres najbliższej placówki i napewno Ci pomogą.

    Tylko nie rozumiem Twego "a jeśli nawet" w odniesieniu do uszkodzenia matrycy przez Ciebie. Jeśli faktycznie masz coś na sumieniu, to płać i uważaj następnym razem
    Pozdrawiam
    Marek

  5. #55
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    tak.. pod warunkiem, ze wszystko jest w ramach gwarancji lub niezgodnosci z umowa - jezeli usterka wynikla w wyniku niewlasciwego uzytkowania, sprzedawca/serwis maja prawo obciazyc kosztami ekspertyzy oraz przewozu klienta.. oczywiscie nie musza.. to ich dobra wola.. i nie jest to niezgodne z zadnym z praw

    przyklad ktory podales dotyczy sprawy rozpatrywanej pozytywnie, gdzie uzytkownik nie zawnili.. a w naszym przypadku serwis przeciez zarzucil uszkodzenie matrycy uzytkownikowi..
    Czacha,

    Ale skąd wiesz, że w sytuacji FellMe wina leży po jej stronie ?? Z wypowiedzi wynika, że "tak sobie" powiedział kierownik w serwisie, który nie musi być rzeczoznawcą :-)
    FellMe - powinna IMHO poprosić o orzeczenie serwisu na piśmie o którym pisał Kubaman. Ale nawet wtedy sprawa nie jest przesądzona (jak Ty zdajesz się uważać) dopóki ona nie zaakceptuje stanowiska serwisu lub sprawy nie rozstrzygnie sąd. Są przecież eksperci niezależni, których może powołać i ona i Nikon i sąd. Dopiero po rozstrzygnięciu sprawy sprzedawca może domagać się jakichkolwiek zwrotów kosztów. To, że niektórzy wymagają wcześniej, są to działania dążące do zniechęcenia Klienta do dalszej walki o swoje. Ale w ten sposób sprzedawca strzela sobie po kulasach, bo traci jedyną przewagę (poczucie zadowolenia Klienta z dobrej obsługi gwarancyjnej i posprzedażnej) jaką ma np. nad większością TIP'ów z Allegro.
    Przecież gdybym ja posłuchał ówczesnego szefa serwisu Forda w Radomiu, czy uległ jego chamstwu czy nachalności - pewnie dziś miałbym jeszcze poważniejsze problemy ze skrzynią, a może i nie nadawałaby się do użytku
    Pozdrawiam
    Marek

  6. #56
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    bo juz mi normalne wmawiaja pewne rzeczy. ale spoko zaraz cokolwiek poszukam, dzieki wielkie

  7. #57
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    najbardziej sie boje wlansie takiego zastaraszania bo nie znam chyba swoich praw. a jak mnie obciaza nie wiadomo jakimi kosztami za to ze chcialam dowiezc ze wina nie lezy po mojej stronie a i tak mi ja udowodnia?

  8. #58

    Domyślnie

    Mówię Ci nie daj się zastraszyć. Taka jest ich taktyka jak cię zastraszą to wygrali.
    Idź do Rzecznika
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  9. #59
    Pełne uzależnienie Awatar Robson01
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    59
    Posty
    1 574

    Domyślnie

    Na drukach reklamacyjnych często znajdują się zapisy ( na niekorzyść konsumenta) które pozostawiają wiele do życzenie, żeby nie napisać są niezgodne z prawem.
    Canon
    Nie kłóć się z idiotami - ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem...

  10. #60
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Spokojnie,

    Zrób 3 kopie pisma-reklamacji z opisem uszkodzenia, numerem seryjnym i modelem aparatu, może kilka zdań o sposobie użytkowania aparatu. Zakończ prośbą o usunięcie usterki w ramach gwarancji. W tym samym dokumencie poproś o ekspertyzę serwisu <b>na piśmie</b> która będzie zawierała opis usterek jakie stwierdzi serwis, przyczynę ich powstania i jeśli serwis stwierdzi, że ty jesteś winna to sposób w jaki ich zdaniem mogło dojść do uszkodzenia. Podaj swój adres pod który mają wysłać odpowiedź, idź z tymi pismami do sklepu gdzie kupiłaś aparat i wręcz jako kierownikowi/właścicelowi. Poproś o potwierdzenie na twej kopii odbioru. Mają obowiązek zrobić to, więc nie ustępuj. Gdy dostaniesz potwierdzenie, zostaw w serwisie aparat w orginalnym opakowaniu, kartę gwarancyjną, dowód zakupu. Następnie odwróć na pięcie i wróć do domu. Jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymasz odpowiedzi - pójdziesz do sklepu i poprosisz o zwrot pieniążków lub nowy aparat.
    Pozdrawiam
    Marek

Strona 6 z 16 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •