Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 151

Wątek: Mechanicznie uszkodzona matryca

  1. #101
    Początki nałogu Awatar TomekS
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poland
    Posty
    274

    Domyślnie

    na razie czekam na pismo z serwisu. jak zadzwonia ze juz przyszlo, to poprosze o opinie kierownika sklepu na piśmie na temat nieprzyjętej przez serwis reklamacji. no i w miedzyczacie poradzie sie prawnikow u mnie w firmie oraz skontaktuje sie z rzezznikiem, przedstawiajac mu cala sytuacje. podejrzewam ze sklep odezwie sie w tym tygodniu i nie beda czekac.
    FeelMe, proszę, zrób wszystko zgodnie z przepisami.. Oddałaś aparat do SPRZEDAWCY i od niego oczekuj odpowiedzi. I nie odpowiedzi "czemu serwis nie przyjął...?" tylko odpowiedzi SPRZEDAWCY na roszczenie (!!!!) To sprzedawca ma obowiązek Ci odpisać i TYLKO i wyłącznie swoją opinię a nie komentarz odnośnie działań serwisu. Dla Ciebie serwis nie musi istnieć... To sprzedawca jest dla Ciebie stroną, pamiętaj o tym.

    I nie czytaj postów Czachy, będziesz zdrowsza ;-)
    5D MKII | EF 70-200 f4 L IS USM | EF 24-105 f4 L IS USM | EF 17-40 f4 L USM | EF 50 f1.8 |Speedlite 580 EX |
    Zdjęcia -> http://smolarek.info

  2. #102
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    ok w takim razie każe im sie ustosunkwoac do mojej reklamacji jak zadzwonia. dzieki Tomek za wszystkie rady. na razie idzie wszystko zgodnie z przepisami przynajmniejz mojej strony. zapewne w tym tygodniu bee pisac odwolanie do reklamacji.

  3. #103
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2004
    Miasto
    Londyn
    Posty
    420

    Domyślnie

    @Czacha ciesz sie, ze Ty ani Twoja firma nie miala doczynienia ze mna, kilka firm w Warszawie pamieta mnie na tyle dobrze, ze podejrzewam, ze nie sprzedaliby mi nic wiecej, po tym jak reklamowalem sprzet na gwaracji. A to co piszesz to w wiekszosci bzdury, ktore moze wciskac naiwnym klientom.

    @FeelMe posluchaj wiekszosci i walcz do konca. Nie przejmuj sie wogole serwisem, tak jak wiekszosc radzi on dla Ciebie nie istnieje. Zadaj od sklepu odpowiedzi na pismie jakaby ona nie byla. Sprawe masz wygrana, to tylko kwestia czasu.

  4. #104
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    sprecyzuj, co jest bzdura? bo zaczynasz pisac tak jak gosc od aukcji 20D z nowej serii ktora "ma prosto przyklejony wyswietlacz"

  5. #105
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FeelMe
    wiec jednak facet z serwisu dzis zadzwonil i okazalo sie ze KIEROWNIK SERWISU NIE PRZYJMIE MOJEJ REKLAMCJI I CO ZA TYM IDZIE APARATU DO EKSPERTYZY, gdyz stwierdzil ze okres dla niezgodnosci z umowa to miesiac. jak sie okazalo do serwisu z aparatem pojechala sama kierowniczka sklepu i przerwala panu denne tlumaczenia w pol zdania proszac zeby przyslal swoje uzasadnienie na pismie do sklepu. tak wiec aparat pozostal w sklepie, nie byl ani minuty w serwisie a kierownik odrzucil reklamacje. i co teraz?
    Co napisałaś w pismie ?? dokładnie...
    Pozdrawiam
    Marek

  6. #106
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    ze na mocy ustawy o szczegolnej sprzedazy konsumenckiej prosze o naprawienie usterki czyli w tym wypadku wymiane matrycy

  7. #107
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Radom
    Wiek
    54
    Posty
    647

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FeelMe
    ze na mocy ustawy o szczegolnej sprzedazy konsumenckiej prosze o naprawienie usterki czyli w tym wypadku wymiane matrycy
    FellMe... nie możesz jako konsument narzucać serwisowi sposobu usunięcia usterki. To oni, nie Ty mają autoryzację producenta (w tym wypadku) aparatu i tylko oni mogą decydować w jaki sposób ma być ona usunięta ("regeneracja" czy wymiana matrycy, czy całego aparatu) :-).

    (Chyba) doradzałem Ci, byś poprosiła o usunięcie usterki w ramach gwarancji lub w przypadku braku takiej możliwości o ekspertyzę serwisu autoryzowanego firmy Nikon wyjaśniającą w jaki sposób mogło dojść do powstania usterki i jaki mógł być w tym Twój udział... poc co ta Ustawa
    Pozdrawiam
    Marek

  8. #108
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    rzecznik tak dorzadzil - niezgodnosc z umowa

  9. #109
    Początki nałogu Awatar TomekS
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poland
    Posty
    274

    Domyślnie

    Rzecznik doradził bardzo dobrze. Piszesz do sklepu a nie serwisu powołując się na niezgodność z umową a nie gwarancję. I wtedy nie interesuje Cie zupełnie jakie kontakty ma sklep z jakimś-tam serwisem.
    5D MKII | EF 70-200 f4 L IS USM | EF 24-105 f4 L IS USM | EF 17-40 f4 L USM | EF 50 f1.8 |Speedlite 580 EX |
    Zdjęcia -> http://smolarek.info

  10. #110
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    sluchajcie, juz wiem ze oni odrzuca ta reklamacje. sklep pewnie tez. co mam robic dalej? tu chyba moze pomoc tylko rzecznik.

Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •