Strona 10 z 16 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 151

Wątek: Mechanicznie uszkodzona matryca

  1. #91
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    jak widac w tym przypadku sklep g*** moze...tylko ze ja na tym trace. no nic czekam na oficjalne pismo od serwisu w sprawie reklamacji a potem ebde sie martwic

  2. #92
    Początki nałogu Awatar TomekS
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poland
    Posty
    274

    Domyślnie

    Czacha dymi jak się słucha Czachy ;-) Była taka bajka "i tak się nie uuuudaaaa....". To ten sposób rozmowy..

    Ps. Czy da się jakoś odfiltrować posty Czachy, żeby czytać tylko konstruktywne uwagi? ;-)
    5D MKII | EF 70-200 f4 L IS USM | EF 24-105 f4 L IS USM | EF 17-40 f4 L USM | EF 50 f1.8 |Speedlite 580 EX |
    Zdjęcia -> http://smolarek.info

  3. #93

    Domyślnie

    Ja już wymiękłem czytając to wszystko...
    Wygląda na to że sklep przyjmując Twoją stronę próbuje Cię zrobić w konia...
    Nie czekaj na pismo z serwisu tylko ze sklepu.
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  4. #94
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    Wiem, że chcą mnie zrobić w konia. Zadzwonie do nich albo poczekam, aż sami zadzwonia i powiem, że oni też się mają do tego ustosunkować. Fajna sytuacja co? Ja już się gubię bo każdy mówi co innego.

  5. #95
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    TomekS, jak juz dowiesz sie, jakie prawo obowiazuje w tym kraju, to daj znac

  6. #96
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    Czacha no widze ze ejstes bardzo zadowolony ze twoja slowa powoli zaczynaja nabierac mocy i masz satysfakcje ze pewnie ebdziesz mial racje

  7. #97
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    proponuję, żebyś im wysłała linka do tego wątku i poinformowała, że podasz nam nazwę sklepu jeśli nie wywiążą się ze swoich obowiązków
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  8. #98

    Domyślnie

    Czekaj na pismo ze sklepu. Jeżeli nie będzie odpowiedzi w 14 dni to zrywaj umowę, żądaj zwrotu kasy. Nie cackaj się z nimi.
    JAk nie będą chcieli oddać to do sądu dziadów !
    Aparat, lampa i jeszcze troche innego badziewia

  9. #99
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    43

    Domyślnie

    na razie czekam na pismo z serwisu. jak zadzwonia ze juz przyszlo, to poprosze o opinie kierownika sklepu na piśmie na temat nieprzyjętej przez serwis reklamacji. no i w miedzyczacie poradzie sie prawnikow u mnie w firmie oraz skontaktuje sie z rzezznikiem, przedstawiajac mu cala sytuacje. podejrzewam ze sklep odezwie sie w tym tygodniu i nie beda czekac.

  10. #100
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    FeelMe, jak juz mowilem wczesniej - realizm przemawia przeze mnie i niestety doswiadczenie.. nic poza tym..

Strona 10 z 16 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •