Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Breeze browser - pytanie

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie Breeze browser - pytanie

    Witam

    Jest taka opcja w tym programie - actual size. Gdy oglądam jpega korzystając z tej opcji to pokazuje się on w pełnej rozdzielczości, natomiast plik raw ma jedynie 1536x1024. Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje?

    pozdrawiam

    Artur

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Dodam że chodzi o rawy z 350D. Co ciekawe rawy z kompaktu S60 wyśwetlane są w większej rozdzielczości. Rzecz jasna we właściwościach pliku raw z 350 ma on pełnowymiarową rozdzielczość. Jeśli ktoś używający breeze browsera mógłby to sprawdzić to byłbym wdzięczny.

    pozdrowienia

  3. #3
    Początki nałogu Awatar perlpa
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Kowary (dolnośląskie)
    Wiek
    51
    Posty
    350

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aptur
    Dodam że chodzi o rawy z 350D. Co ciekawe rawy z kompaktu S60 wyśwetlane są w większej rozdzielczości. Rzecz jasna we właściwościach pliku raw z 350 ma on pełnowymiarową rozdzielczość. Jeśli ktoś używający breeze browsera mógłby to sprawdzić to byłbym wdzięczny.

    pozdrowienia
    Hm, u mnie jpg i RAW z EOS 10D otwierają się z pełnymi rozdzielczościami. Nie znalazłęm ustawiań odpowiedzilanych za to.

  4. #4
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    A ktora masz wersje BreezeBrowsera ?

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    BBPro 1.2.1


    pozdrowienia

  6. #6
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Niestety nie wiem. Sprobuje sprawdzic u siebie (teraz w pracy jestem) jak znajde gdzies w sieci rawa z 350D.

    A w miedzyczasie sprobuj tego:

    "
    Priority Support for BreezeBrowser Pro Customers
    Your purchase of BreezeBrowser Pro entitles you to priority support for one year after purchase. To obtain priority support please email prosupport@breezesys.com

    Please include in your email:

    * The version of Windows you are using ( example: Windows XP Professional sevice pack 2 )
    * Product name and version ( example: BreezeBrowser Pro v1.0 )
    "

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •