the silence is deafening
Odświeżam temat - ktoś posiada już to szkiełko bo jestem ciekaw jak to śmiga i druga sprawa jak wygląda historia z poprawnością egzemplarzy.
7D+BGE7, 10-22, 24-105L, 100L, 70-200L II, TCx2III, 580II.
Oprócz obejrzenia obrazków proponuję przeczytać tekst.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=37108858
Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 06-12-2010 o 12:26 Powód: Automerged Doublepost
Fotki super - tylko tak jak pisałem, martwią mnie informacje o różnej jakości poszczególnych modeli.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Za wiele info to tam nie ma - może poza faktem, że wg gościa bije canona 10-22.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Chyba będzie trzeba zaryzykować i kupić.
Ostatnio edytowane przez OrzelPiotr ; 06-12-2010 o 13:22 Powód: Automerged Doublepost
7D+BGE7, 10-22, 24-105L, 100L, 70-200L II, TCx2III, 580II.
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
Prawdę mówiąc bardziej mnie martwi brak możliwości założenia UV - źle się czyści wystające soczewki.
7D+BGE7, 10-22, 24-105L, 100L, 70-200L II, TCx2III, 580II.
Na 10mm z polarem faktycznie często niebo wygląda nieco dziwnie, ale... jak się pokombinuje i wykorzysta naturalną winietę (w środku przyciemnienie od polara, w rogach od winiety), to niejednorodność jasności jest mniejsza...
Te szkła (Sigma 8-16 i Canon 10-22) są na tyle różne, że aż tak mocno ze sobą nie konkurują. Wydaje mi się, (bo akurat tej Sigmy nigdy nie miałem zapiętej), że 8-16 to UWA do szczególnych zadań (bardzo szeroka i mocno ciemna), a Canon do ogólnego stosowania (na 22mm da się tym fotografować również ludzi poza centrum kadru...![]()
Miło, że jest w czym wybierać...