Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: 580 EX II- czasy naświetlania w trybie AV

Domyślnie 580 EX II- czasy naświetlania w trybie AV

Jestem totalnym amatorem, może dlatego własnie wydawało mi się, że mając podpiętą na body lampę- w moim przypadku 580 ex II w trybie ettl II nie będę się musiał martwić o za długie czasy naświetlnia. Tymczasem w trybie AV body w trudnych warunkach oświetleniowych dobiera długie czasy - takie same bez względu na to, czy na body jest lampa, czy jej nie ma.
    Czy to jest naturalne i jedynym wyjściem z sytuacji jest (poza zmianami parametrów naświetlania oczywiście) ustawienie w body 5d w menu C.Fn. w pozycji 3- 1/200s sztywny czas naświetlania?

Uzależniony Awatar ElSor
    Miasto
    Ozimek (OPO)

Domyślnie

Jest to jak najbardziej normalne. Z lampa najlepiej robic zdjecia w trybie aparatu M
    A490+SDK
    Galeria CB | Sport CB || PhotoShop jest jak cebula . . . ma warstwy

Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Miasto
    Torun/Slupsk

Domyślnie

Dokładnie.
    Canon ma dosyć głupio rozwiązany błysk.
    Jeśli w menu aparatu wybierzesz czas auto to właśnie takie długie będą Ci wychodziły.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Dokładnie.
    Canon ma dosyć głupio rozwiązany błysk.
    Jeśli w menu aparatu wybierzesz czas auto to właśnie takie długie będą Ci wychodziły.
    No właśnie- pamiętam, że w nikonie było to zrealizowane lepiej. Dziękuję za odpowiedzi.

Miasto
    Torun/Slupsk

Domyślnie

Minolta/Sony też mają lepiej rozwiązane.

Bywalec Awatar molmagic
    Miasto
    Świdnik

Domyślnie

Mają lepiej rozwiązane - to znaczy jak?
    To normalne że, w trybie Av można używać błysku jako wypełnienia, a czas dostosowany jest do warunków oświetlenia. Jeśli błysk ma być głównym źródłem światła to ustawia się manuala (można cały czas kontrolować przysłonę i czas) a automatyka błysku robi resztę - w związku z tym nie bardzo rozumiem o jakich ograniczeniach mówicie?

Miasto
    Torun/Slupsk