"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
no jeżeli tak to interpretować![]()
pozdrawia użytkownik dziurki od klucza![]()
A coś sensownego potrafisz napisać czy tylko to ? Używam 50D, używam 40D, używałem trzycyfrowych body również. Z dwucyfrowej serii 50D szumi najbardziej (co jest dość logiczne) i trzeba być po prostu ślepym żebym tego nie zauważyć...
A kupować 50D z myślą o low-light to już w ogóle pomyłka...
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Nic nie poleciałem - po prostu robię nim zdjęcia (właśnie dzisiaj zrobiłem ich czterocyfrową liczbę) obiektów na których doskonale szum widać - w dodatku równolegle robię 40D...
Ja nigdzie nie napisałem że jakość jest zła, ale wymiana z trzycyfrowego body na 50D do fotografowania przy słabym oświetleniu to jakiś kiepski żart...
Jak parę osób napisało - różnicy w obrazku nie będzie praktycznie żadnej, natomiast ma on inne zalety...
Ostatnio edytowane przez Krzychu ; 02-05-2010 o 00:53 Powód: Automerged Doublepost
no ok, ale nie muszę się z tym zgodzić i nie powiem, że jest gorzej - dla mnie jest lepiej, przede wszystkim ze względu na wyższy zakres używalnego ISO. szum, a i owszem jest zauważalny, ale jak już pisałem wcześniej - dla mnie nie jest tragiczny i ogólnie przesiadkę uważam za dobry lifting.
#
5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...
Chyba nigdy nie pracowałeś z serią xx0D skoro wypisujesz takie rzeczy.Co prawda wizjer modelu 40D jest jaśniejszy od wizjera modelu 300D jednakże nie ma jakiejś ogromnej różnicy. Po przesiadce z 300D na 40D nie zauważyłem tego niby "dużego jasnego okna" które to ów miał oferować model serii x0D. Nie wspomnę o tym że obydwa wizjery zapewniają dokładnie takie same pokrycie kadru (95 %). Temat różnic wizjerów serii xx0D oraz serii x0D był już na forum wałkowany i jakoś większość osób biorąca udział w dyskusji nie zauważał tego "dużego jasnego okna".
EOS + Speedlite
Kupiłem 50D i wybór był oczywisty. Mimo zachęceń profesjonalistów z pełną klatką zakup używanego 5D jest możliwy tylko i wyłącznie dla mnie z pewnego źródła. A ja takowego nie miałem, a allegro takowym dla mnie dla używanych aparatów nie jest. Nie miałem też specjalnie czasu na szukanie. Poszedłem, kupiłem i teraz szukam serwisu dla obiektywu 24-70 2.8 L który jest rozregulowany jak ruski czołg... Czy ktoś może podać mi adres jakiegoś pewnego serwisu Canona, gdzie nie stracę nerwów?
Ps. dzięki wszystkim w szczególności "pawciolbn" - potwierdziło się wszystko co napisałeś. Ps co do szumu - to powiem wam w porównwaniu do D70, D90, D300 Nikona i Oly E3 i E300, E410 i E520 - to nie widzę najmniejszego problemu.
Pozdrawiam
Tomek
Jak masz oryginalny Sigmowy obiektyw to wyślij body do Sigmy. Jeśli jednak nie, to zapłać im te 240 złotych w Sigmie Pro Centrum![]()
Ja osobiście przesiadłem się z C350D na 50D i w wizjerze szału tez nie widzę, jest trochę lepiej ale bez przesady. Tryb LV to jest toprzy makro i przy szkłach m42 pomaga mi na maxa. C40D ma lcd nieostry(przez co tryb lv jest utrudniony) i odpadł a na szumy to wygrywa powyżej iso 1600. Mysle że tryb sRAW i obróbka zaciera i tak tą różnicę jeśli ktoś idzie na jakość. mAF myśle że to pic na wodę nie używam.
Panasonic FZ1000 *** Canon G3X *** Canon 500D
Było:C350D|C20D|C50D/C5D/CPro1/G1X m2
http://rafalfoto.y0.pl