Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Wątek: rozmycie tła w eLi 70-200 f/4.0

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony Awatar Biperek
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Augustów
    Wiek
    56
    Posty
    593

    Domyślnie

    Jeśli światło nie jest priorytetem 70-200 f/4 L. Dla amatora jest świetnym wyborem. Szybki, ostry, solidny i świetnie współpracuje z puszkami Canona. Dla mnie jego największą wadą jest kolor, ale ja mam 85 f/1,8 i jak brakuje światełka to jest ratunek. Tak właśnie wybierałem 70-200 f/2,8L lub 70-200 f/4L + 85 f/1,8. Koszt podobny, a jeśli budżet jest wąskim gardłem to tańsza L-ka i zbierać na 85-tkę.
    Pozdrawiam
    Marek/Biperek

  2. #2
    Zablokowany
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    20

    Domyślnie

    http://www.fredmiranda.com/forum/topic/779333 znalazlem i dziele sie z wami

  3. #3
    Bywalec Awatar WaldekA
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Jaroszów
    Wiek
    56
    Posty
    246

    Domyślnie

    Tutaj też parę przykładów można znaleźć http://pl.pixel-peeper.com/lenses/?l...re_max=4&res=3
    Kiedyś tu była stopka:-)

  4. #4
    Uzależniony Awatar pawciolbn
    Dołączył
    Mar 2010
    Miasto
    Lublin
    Wiek
    43
    Posty
    653

    Domyślnie

    oto cały ALBUM zrobiony kitem 55-250 z 50D.. jak dla mnie do zastosowań amatorskich i walenia po ludziach na mieście, roślinkach w lesie i w plenerze jest wystarczający.

    chyba, że chcesz już coś pod FF, to inna kwestia... ja bym strzelał w Tamrona 70-200/2.8 - tańszy, więcej światła, czyli i bokeh niezły.. po jednodniowym teście z 40D stwierdzam, że wart ceny i godny uwagi, jakość zdjęć lepsza niż z kita..

    #
    5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...

  5. #5
    Uzależniony Awatar comatus
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Wybrzeże Pucyfiku
    Wiek
    41
    Posty
    725

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawciolbn Zobacz posta
    jakość zdjęć lepsza niż z kita..
    Słaba to reklama (biorąc pod uwagę fakt, że przecież "kitem nie da się robić zdjęć")

  6. #6
    Uzależniony Awatar pawciolbn
    Dołączył
    Mar 2010
    Miasto
    Lublin
    Wiek
    43
    Posty
    653

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez comatus Zobacz posta
    Słaba to reklama (biorąc pod uwagę fakt, że przecież "kitem nie da się robić zdjęć")
    na szczęście to nie moja obiegowa opinia. fakt 18-55 sprzedałem, ale dlatego, że potrzebowałem czegoś jaśniejszego, ale 55-250 po ostatniej wyprawie do lasu, nie oddam!! oczywiście, jakbym mógł sobie pozwolić to Tami 70-200/2.8 albo i takowy Canon już by mi ciążył w plecaku, ale na razie nie widzę konieczności.. wolę dozbierać na FF

    #
    5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...

  7. #7
    Uzależniony Awatar Sławek
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Częstochowa
    Wiek
    62
    Posty
    968

    Domyślnie

    W kwestii rozmycia tła przy tym samym kadrze.
    200mm f4
    70mm f4
    i jak by ktoś nie zauważył...

  8. #8
    Uzależniony Awatar Sławek
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    Częstochowa
    Wiek
    62
    Posty
    968

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sławek Zobacz posta
    70mm f4
    i jak by ktoś nie zauważył...
    Tutaj żeby uzyskać ten sam kadr zdjęcia pierwsze zdjęcie ogniskową 200mm zrobiłem z 4m a drugie 70mm z odległości 1,5m.
    Różnicę chyba widać

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar _igi
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    2 035

    Domyślnie

    GO to jedna sprawa, odizolowanie i rozmycie tła, druga. Mam 50/1,2 i 70-200/4, dwa w miarę podobne kadry, 50 na 1,2 i coś koło 100-120 na f/4, tło wyglądało baaaardzo podobnie, a zaleta była ta, że cały model był w ostry.

    Lubię 70-200 do portretów właśnie, bo daje ci dużą wygodę. Ustawiasz się spokojnie te 1,5m - 2m od modela i elegancko wybierasz sobie obiektywem, co chcesz mieć w kadrze. Ze stałką trzeba się nalatać, niemniej jednak potrafi dać ładniejszy obrazek.

    MZ najfajniejsze portretowe stałki, są te krótkie, pokroju 28mm i 50mm na crop'a, albo 50mm i 85mm na FF. Dłuższe ogniskowe, spokojnie załatwia 70-200.
    5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto

  10. #10
    Początki nałogu Awatar sbogdan1
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    k.Bielska - Białej
    Wiek
    58
    Posty
    359

    Domyślnie

    Jak Cię ciśnie kasa to nie zastanawiaj się ,70/200 dobry wybór , jedyny mankament to praca pod światło.
    Nie wyobrażam sobie brak tego szkła jeśli chodzi o pejzaż jak dla mnie to podstawa.
    Szybkie , ostre i kontrastowe.
    EOS 40D,BG-E2N, 17-40/4L , 70-200/4L , 50/1.4, 85/1.8 ,T 28-75/2.8,

    Nie kłóć się z idiotami ściągną cię na swój poziom i pokonają doświadczeniem

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •