Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: numer seryjny+serwis

  1. #1
    Początki nałogu Da__FreaK's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Szczecin / Cisiec
    Posts
    449

    Default numer seryjny+serwis

    Witam
    Mam pytanko zwiazane z serwisem. Mianowicie, czy po numerze seryjnym mozna dowiedziec sie czy np, w puszcze wymieniana byla np, migawka, badz naprawiane byly inne usterki ? Czy autoryzowany serwis ( Polska , inne kraje z ktorego pochodzi aparat ) wnosi do swojej bazy ( jest jakas w ogole jakas taka baza danych w necie gdzie mozna tego poszukac ) wykonywane czynnosci ktore byly przeprowadzane w naprawianej puszcze ?
    Pytanie wzielo sie stad, ze mam na oku zakup 1dmark2 z dosc malym przebiegiem i podejrzewam ze migawka byla juz a nim wymieniana .

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Wrocław
    Age
    45
    Posts
    2,655

    Default

    serwis powinien znać historie body po numerze seryjnym

    jezeli migawka byla wynieniana to chyba dobrze? wszak wlasciwie tylko to sie zuzywa w lustrzance
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

  3. #3
    Początki nałogu Da__FreaK's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Szczecin / Cisiec
    Posts
    449

    Default

    Quote Originally Posted by sebcio80 View Post
    serwis powinien znać historie body po numerze seryjnym

    jezeli migawka byla wynieniana to chyba dobrze? wszak wlasciwie tylko to sie zuzywa w lustrzance
    Chodzi mi o to, czy autoryzowane serwisy maja cos takiego jak sprawdzenie dzialan serwisowych za pomoca www. Ze na www wpisuje sobie nr aparatu i widze co bylo robione ...

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Tychy
    Posts
    37

    Default

    http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html

    Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji

  5. #5
    Początki nałogu Da__FreaK's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Szczecin / Cisiec
    Posts
    449

    Default

    Quote Originally Posted by ces View Post
    http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html

    Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji

    Mozesz mi powiedziec czy wklepujac nr seryjny na tej stronie, moge sie dowiedziec czy powiedzmy aparat zakupiony w Szwajracii byl naprawiany np, nie poza terenem Polski ? Czy tylko to co za zytniej bylo robione ?

  6. #6
    Początki nałogu
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gliwice
    Posts
    256

    Default

    Quote Originally Posted by Da__FreaK View Post
    Mozesz mi powiedziec czy wklepujac nr seryjny na tej stronie, moge sie dowiedziec czy powiedzmy aparat zakupiony w Szwajracii byl naprawiany np, nie poza terenem Polski ? Czy tylko to co za zytniej bylo robione ?
    tylko to co na żytniej...

    zadzwoń do nich i się spytaj
    / 6d / C15mm Fisheye / C17-40 / C50 1.8 STM / C135 2.0 / Fujifilm x100s / 430EX II / 2x YN685 / Voigtlander Bessa R4a + 21mm f4 + 35mm f2.5
    http://adamlakomy.pl - PORTFOLIO
    http://photoskateboarding.blogspot.com - skate portfolio

  7. #7
    Pełne uzależnienie axk's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    SK
    Posts
    2,027

    Default

    Quote Originally Posted by ces View Post
    http://www.e-csi.pl/pl/e_serwis.html

    Po nr seryjnym sprawdzisz tylko czy był w serwisie oraz czy był naprawiany gwarancyjne czy po gwarancji
    Może najpierw przeczytaj co jest napisane nad polami wyszukiwarki: :"...podglądu statusów zleceń znajdujących się w naprawie...". Ta wyszukiwarka służy wyłącznie do wyświetlania informacji o zleceniach znajdujących się obecnie w naprawie a nie do wyświetlania informacji o historii odbytych napraw czy też usług serwisowych.
    EOS + Speedlite

  8. #8
    Dopiero zaczyna
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Tychy
    Posts
    37

    Default

    Przykładowe dane znalezione w wyszukiwarce w E-CSI

    Numer: Z/2515/12/09

    Status: 10. Zlecenie wydane, rozliczone

    Producent: CANONModel: PowerShot SX10ISNumer seryjny: 8533501946

    Data przyjęcia: 2009-12-29
    Numer listu przewozowego przychodzącego: 11084832647

    Typ naprawy: Gwarancja producenta

    Data wydania: 2010-01-12

    Moim zdaniem jest dużo informacji, data przyjęcia data wydania jeżeli jest duża rozbieżność między datami, może to świadczyć o jakiejś skomplikowanej naprawie, do której części brakowało na serwisie. Ponadto mamy rodzaj gwarancji czy była to naprawa gwarancyjna czy pogwarancyjna

  9. #9
    Pełne uzależnienie axk's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    SK
    Posts
    2,027

    Default

    Quote Originally Posted by ces View Post
    Moim zdaniem jest dużo informacji, data przyjęcia data wydania jeżeli jest duża rozbieżność między datami, może to świadczyć o jakiejś skomplikowanej naprawie, do której części brakowało na serwisie. Ponadto mamy rodzaj gwarancji czy była to naprawa gwarancyjna czy pogwarancyjna
    Sprawdzałem numery dwóch korpusów które także odwiedzały serwis (nawet nie tak dawno) i żadnych informacji tak o jednym jak i o drugim nie otrzymałem. Za każdym razem otrzymywałem informację iż "Zlecenie nie zostało odnalezione" pomimo że w zakładce "Rodzaj numeru" zawsze wybierałem "seryjny".
    EOS + Speedlite

  10. #10
    Dopiero zaczyna
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    18

    Default

    Po wpisaniu nr seryjnych mojego 40D jest taki oto typ naprawy:
    Typ naprawy: Goodwill
    Wiecie może co to oznacza?

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •