polecam serwis gnębienie serwisantów o osobne dokładne ustawienie w krzyżowym osobno sensora pionowego i poziomego

pierwsza kalibracja nie pomogła - było gorzej niż przed
na drugi serwis przedstawiony został komplet 20d 7d plus szkła 2x 1,8/85 24-105 1,4/50 70-200

na miejscu cierpliwe ludki zgrabnie poradzili sobie z kalibracją pierwsza propozycja była "że to szkła są złe" ale wszystkie wymienione szkła poprawnie działają z 350d 20d 40d więc o kalibracji nie było mowy
po żmudnym męczeniu każdego szkiełka wreszcie któryś się pokumał że nie odpuścimy i testowali na wszystkim możliwym - ból jest taki że nie można ustawić [serwisowo] żeby reagował tylko sensor poziomy w krzyżowym i jego ustawiać strzał i test - raz było ok raz FF ok 20cm więc korekcja i tak po każdym sensorze i przy każdym szkle
ból jest taki że przy zakupie kolejnego szkła nie ma już pamięci na kolejne korekty BF/FF jak dobrze pamiętam wchodzi ich 20. plus osobna kalibracja puszki

teraz jest ok w miarę ok ale kilka godzin udowadniania serwisantowi że na karcie testowej jest FF i nie jest ok jest męczące

PS korpus kolegi szkiełko pożyczone ode mnie
PPS nie zazdroszczę serwisantom kalibrowania kolejnych puszek ale taka ich robota
polecam dopominać się o poprawną kalibrację korpusu do konkretnego szkła pod warunkiem że szkło jest ok, tym bardziej jak korpus jest na gwarancji w najgorszym wypadku żądać wymiany na sprawny korpus ostrzący poprawnie - taaaa wiem .........