Cytat Zamieszczone przez _igi Zobacz posta
jasne, że wolniej niż w samo południe. Tak samo na 1D, 5D i 40D. Jak wycelowałeś w coś z kontrastem to poszło w miarę szybko toto, ale jajek nie urywało.
No własnie u mnie 20D + 10-22 ustawiało nawet w ciemnościach błyskwicznie jak w południe. Podejrzewam, ze miałem felerny zestaw
Bo inne zestawy jakie miałem zachowywały/zachowują się już naturalnie, czyli tak jak u innych

Cytat Zamieszczone przez _igi Zobacz posta
LV to nie fotografia ;-)
Polecam zabawę ze szkłem pokroju tilt-shift, czy w zasadzie czymkolwiek wieczorkiem, na statywie
yyyy T-S i statyw to nie fotografia ;-)
Cytat Zamieszczone przez _igi Zobacz posta

Już nie mam 1D, niemniej jednak dzisiaj sobie robiłem testy szkiełka, ISO6400 bodajże, f/1,2 i t~60, dawało radę przy odrobinie wprawy (celowaniu w kontrasty )
No, ale juz reporteri w takich warunkach nie zrobisz. To raczej daje rade, ale do statycznych scen.
Cytat Zamieszczone przez krisv740
nie bardzo wiem (i rozumiem) co to za porównanie pracy af na dwóch różnych szkłach (10-20 i 16-35)
z tego wynika (porównania) , że af w 20d jest lepszy niż w 50d....!
Porównywałem też 20D+16-35 vs 1Ds+16-35. I tutaj także 20D było lepsze, może nie aż tak, ale jednak. Pisałem o 10-22, bo chciałem w teście zachować odległość od punktu ostrzenia. Wiadomo ze 20D+16-35 ma łatwiej bo punkt na ktory ostrze jest wiekszy....Tak czy siak, najlepszy tandem jaki mialem w zyciu to 20D+10-22. zadne 1Dmk3 nawet nie dawało rady jeśli chodzi o szybkość ustawienia ostrości.