Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 45 z 45

Wątek: tani szeroki kąt do 50D

  1. #41
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez deffik Zobacz posta
    Tamron 17-50 f/2.8 za 1300 - 1500 bez stabilizacji, do 2000 ze stabilizacją, do tego jasne szkło i bardzo chwalone przez użytwkonikó, jedyny minus dla Ciebie to, że nie jest pod FF, ale jeżeli długo nie będziesz się przesiadał, to nic nie tracisz.
    No tak, tylko to nie jest szeroki kąt dla cropa
    Szeroki kąt to Canon 10-22
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Jago Zobacz posta
    Osobiście polecam coś w stylu 70-300 lub 55-250. Będzie częściowo pokryty zakres a i portret da się zrobić.
    A co te szkla mają do szerokiego kąta ??? Raczej NIC.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez retter Zobacz posta
    Na cropie to ciągle tak sobie. Polecałem wcześniej Tamrona ale jako kompromis i ze względu na światło - jednak jak ma być szeroko to jednak 10-22 :-D
    Ostatnio edytowane przez Bolek02 ; 11-02-2011 o 20:54 Powód: Automerged Doublepost
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  2. #42
    Pełne uzależnienie Awatar dziobolek
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Dublin/Ireland
    Posty
    2 634

    Domyślnie

    Ooooo... kolejny archeolog

    Jeśli mówimy o szkłach produkowanych dla cropowych puszek, czyli EF-S, DC, DiII...
    to IMHO 17mm to jest WA - szeroki kąt dla cropa.
    Natomiast zakresy pomiędzy 8-16 można śmiało określić jako UWA - ultra szeroki kąt dla cropa.

    Zbyt mocno upraszczamy czasami i zaciera się granica pomiędzy WA i UWA,
    bo dla wielu osób to po prostu ... szeroki kąt
    "Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
    Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"

    50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
    tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."

  3. #43

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MariuszJ Zobacz posta
    Kitowiec 18-55 za stówę z Allegro. Taśmą klejącą zaklej pierścień, będziesz miał stałkę 18/3.5
    Ja się tyle głowiłem, czym tu pokryć zakres poniżej 24mm, a tu taka eureka
    A gdyby tak jeszcze wybebeszyć mu silnik AF ze środka i pare innych, zbędnych detali, to może by się i światełko F/2.8 pojawiło ;-)
    "C’est en faisant n’importe quoi, qu’on devient n’importe qui!”

  4. #44
    Bywalec
    Dołączył
    May 2010
    Miasto
    Bielsko-Biała/Ustroń
    Wiek
    46
    Posty
    160

    Domyślnie

    A tak na poważnie to może Tokine 12-24 F4, wiem że spore aberracje ale ostrość rewelacja. Poza tym aberracje w PS to nie problem, natomiast cenowo 1000-1200 (rynek wtórny) a jakość i wytrzymałość słowem TOKINA.

    50D, EF-S 15-85 IS, 70-200 F4 L IS, Kenko 1,4x MC DG, Σ 20/1,8, EF 35/1,4 L, EF 85/1,8, Metz 58 AF-2, Metz 50 AF-1, pixel king 1+2

  5. #45
    Coś już napisał Awatar oli85
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Poręba
    Posty
    72

    Domyślnie

    Też polecam Tokine 12-24 f4 Sam osobiście ją posiadam
    40D+BG-E2N | 400D| c70-200 f4 L | Tokina 12-24 f4 | Tokina 28-70 f2,8 | Samyang 8mm Fish-eye |580 EXII| plfoto

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •