Samyang 14mm, ale to stałka.
Samyang 14mm, ale to stałka.
"Aparat fotograficzny jest dla artysty kolejnym narzędziem. Jeżeli się nad tym zastanowić, to jest to mechanizm podobny do skrzypiec. To artysta jest w stanie tworzyć sztukę nie aparat." - Brett Weston
No wlasnie, myslalem o tym szkle ale raz ze chyba jeszcze nie wersji poprawionej a dwa ze na koncertach i tak tajczesciej przymykam do f8 a slyszalem ze ta sigma ladne rysuje jak jest przymknieta.
Są sample na nikoniarzach z poprawionej wersji na D700. Dystorsja jak diabli, nie poprawili jej.
C-F-K - forever
Czyli pozostaje jedynie sigma 12-24? Powiedzialbym ze wybor nie jest szeroki![]()
Ehhh leniwy jestes chlopie. Wejdz sobie na jakas stone z biektywami i przejzyj.
masz sigme 15-30 17-35 canona 17-40 tamrona 17-35
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Zdecydowanie 12-24Pieknie radzi sobie z beczka, niby ma spore CA w testach, ale jeszcze nie zauwazylem tego jako cos kujace w oczy.
Traf dobra sztuke i naprawde warto. Ja zrezygnowalem z Sama 14 widzac dystorsje z "poprawionej" wersji. Nie nie... Podziekowalem. Po kilkunastu dniach z 12-24 jestem pod wrazeniem tego szkla. Szkoda, ze Sigma nie pomyslala o stałce na bazie tego zooma, np. 12mm F4 (lub 3.5 a nawet 2.8), na chwile obecna jeszcze ani razu nie krecilem zoomem przekraczajac 12mm..
jest 14/2.8 wiec po co miala byc robic 12
no comment...
Widzisz. Tam samo jest 15/2,8 wiec po co komu 14. Takie dziwne myslenie. Stalka 12mm b byla ciekawym obiektywem, a roznica tych 2mm miedzy 12 a 14 jest naprawde spora.