
Zamieszczone przez
Tomek_poznan
Dzień Dobry,
Czy mogę prosić o pomoc. Chcę uporządkować swoją bibliotekę i zrobić kilka rzeczy. Ale boję się, że wszystko trafi... nie powiem co (mistrzem komputerowym nie jestem).
Otóż zmieniam komputer i przy tej okazji chciałbym:
1. Zdjęcia i katalog (?) ze starego komputera mieć na dysku zewnętrznym. Niby nie ma problemu, ale chciałbym mieć dostęp do tych zdjęć na nowym komputerze. Jak to sprawnie przeprowadzić, żeby się nie zdziwić.
2. Na nowym komputerze chciałbym oszczędzić miejsce na dysku. Jak to zrobić najsprawniej? Czy wykupić usługę w chmurze? Jak tak - to jakiej? Czy korzystać z przenośnego dysku po USB? Czy też korzystać z dysku, który mam, ale go nie uruchomiłem (Lenovo EZ)? Jak w tych konfiguracjach najlepiej importować zdjęcia do nowego komputera, żeby od razu trzymać porządek?
Pozdrawiam,
T.