Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: [krismikolow] Początkujący-zdjęcia wykonane Heliosem

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Mikołów

Domyślnie [krismikolow] Początkujący-zdjęcia wykonane Heliosem

Witam. Chciałbym się podzielić efektami pracy ze starym Heliosem zaznaczając przy tym że jestem "bardzo" początkujący i posiadam przejściówkę na M42 bez potwierdzenia ostrości. Zdjęcia obrobione "na moje oko"-napewno nie dobrze(nie wiem jak to wygląda na innym monitorze), ale tu pytanie..co jest źle? No i czy jak na ten obiektyw i sztifta (czyli mnie) są chociaż trochę dobre?
    1
    2
    3

Zdjęcia robione wieczorm, do doświetlania używałem lampy którą 20lat temu kupił mój ojciec do Zenita Błysk skierowany w sufit (zdjęcie 1 i 3) a w prawo zdjęcie 2. Czekam na opinie, rady i krytykę fachowców. Pozdrawiam Krzysiek
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Nie wiem dlaczego, ale w programie te zdjęcia wyglądały całkiem inaczej. Dwa ostatnie tutaj jakoś za ciepłe a pierwsze za zimne.....
    Ostatnio edytowane przez krismikolow ; 03-04-2010 o 18:11 Powód: Automerged Doublepost

Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Miasto
    Farschafa

Domyślnie

Poogladaj jakies portrety na necie.. jest ich niemalo. Poza tym zainteresuj sie zagadnieniem kompozycja bo troche u Ciebie lezy.
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Mikołów

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Poogladaj jakies portrety na necie.. jest ich niemalo. Poza tym zainteresuj sie zagadnieniem kompozycja bo troche u Ciebie lezy.
    Portrety przeglądałem. I to na CB w galeriach nasze fotografie i Twoją stronę jak również innych użytkowników. Wiem że kadry nie te, ale obiektyw którym się posługiwałem był za wąski dla tego pomieszczenia. Z kadrowaniem u mnie kiepsko...

4