Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Jak to zrobić?

Mieszany widok

Dopiero zaczyna

Domyślnie Jak to zrobić?

Jestem początkującym fotografem (jeśli można mnie tak już nazwać?) i ostatnio byłem w plenerze. Podczas focenia użyłem trybu "preselekcja przesłony". Jedno zdjęcie robiłem paroma wartościami przesłony ( od f/10 do f/20) żeby później wybrać lepsze zdjęcie. Na każdym zdjęciu jest strasznie jasne niebo.

Proszę powiedzieć mi co źle robię podczas focenia i jak można te zdjęcia przerobić w PS żeby jakoś wyglądały?
    Z góry dzięki za pomoc.

Linki do zdj:
    http://img175.imageshack.us/img175/6958/img1858t.jpg
    http://img143.imageshack.us/img143/1421/img1859g.jpg
    Canon 450D + 18-55 IS

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

filtr szary połowkowy
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

Dopiero zaczyna

Domyślnie

A w Photoshopie da się jakoś to naprawić? Znacie może jakieś dobre touriale?
    Canon 450D + 18-55 IS

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez arturoo Zobacz posta
    A w Photoshopie da się jakoś to naprawić? Znacie może jakieś dobre touriale?
    Jeśli stać Cię na Photoshop'a, to zapewne stać Cię również na Lightroom'a. ;-) A tam jest to nieco prostsze. W PS nazywa się to gradient tool, a w LR graduated filter. Oczywiście warto pracować na RAWie.
    I coś czuję, że kolega musi trochę jeszcze poczytać o ustawianiu ekspozycji i... dyfrakcji.

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez zaitsev Zobacz posta
    I coś czuję, że kolega musi trochę jeszcze poczytać o ustawianiu ekspozycji i... dyfrakcji.
    No niby czytałem ale w praktyce wyszło inaczej Jestem świadom tego że dużo nauki jeszcze przede mną. Ale cóż, chce się robić ładne zdjęcia to i trzeba poświęcić temu czas.
    Dzięki za odpowiedzi
    Canon 450D + 18-55 IS

Coś już napisał Awatar meehaw
    Miasto