Jest polecana do szkieł o jasności 2,8, lub jaśniej.
Dużo lepiej widać ostrość.
Przy przysłonie 4, jest oczywiście ciemniej, ale całkiem dobrze.
Ta matówka jest gruboziarnista i stąd te efekty.
Wg. mnie zawsze lepsza od standardowej.
Polecam
Jest polecana do szkieł o jasności 2,8, lub jaśniej.
Dużo lepiej widać ostrość.
Przy przysłonie 4, jest oczywiście ciemniej, ale całkiem dobrze.
Ta matówka jest gruboziarnista i stąd te efekty.
Wg. mnie zawsze lepsza od standardowej.
Polecam
Pozdrawiam
No to to już wszędzie wyczytać można. Jestem ciekawy dla jakiego szkła będzie tak samo z jasnością zarówno na Eg-S jak i standardowej (jeżeli dla 2.8 Eg-S przyciemnia, a dla 1.8 rozjaśnia). 35 2.0 ktoś próbował?![]()
Ciezko ta matowke wymienic?
Bo tak sie zastanawiam na nia - odkad kupilem samyanga 14mm to ustawianie ostrosci bez zoomax10 na LV nie ma bata![]()
Nieciężko. Wystarczy uważać, żeby nie porysować ani nie obtłuścić paluchami.
Niech mnie ktoś oświeci, czy na matówce Eg-S, patrząc przez wizjer 5d mkII będę widział punkty AF? Czy tak samo będą mrugać na czerwono itd?
Z góry dzięki!
5d, 50d, stałki, zoomy
Fotograf Bydgoszcz
Dysponuję studiem fotograficznym w centrum Bydgoszczy, 36m2, szukam chetnych!
Przyciemnia od 2.8 włącznie. Wszystko jaśniejsze jest jaśniejsze i fajniejsze.
Jak ta matówka będzie się sprawować z 17-40L? Chodzi za mną od jakiegoś czasu, bo mam 3 jasne stałki i tylko ta jedna "ciemna owca" powstrzymuje mnie przed kupnem.
Body, stałki, zoomik
Do szkieł f4 naprawdę nie polecam, w wizjerze robi się masakrycznie ciemno. Z 70-200 F4 przy włączonym autofocusie oceniałem tylko trafiona ostrość po tym, że "mrugał" punkt, bo było tak ciemno, ale z 50 1.4 to jest zupełnie inna bajkaostrzy się naprawdę cudnie
![]()