Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: SERWIS ŻYTNIA - regulamin

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    18

    Domyślnie SERWIS ŻYTNIA - regulamin

    Witam,
    Czy jest jakiś regulamin tego serwisu? Chodzi mi o to jakie powinny być terminy napraw, jakie gwarancje itp.
    Na ich stronce nie rzuciło mi się w oczy...

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    52
    Posty
    73

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że takie rzeczy to są w karcie gwarancyjnej
    A w przypadku napraw płatnych nie objętych gwarancją to raczej tego typu rzeczy są kwestią umowną pomiędzy stronami w momencie przyjmowania/składania zlecenia.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Zresztą jak dla mnie na ich stronie wszystko jest dość jasno wyjaśnione.
    Ostatnio edytowane przez klosz007 ; 21-03-2010 o 23:08 Powód: Automerged Doublepost
    _______________________________________________
    Zbyszek

    7D + C10-22 + C17-55 + C70-300 + C100L macro + 580EX II + BG-E7

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    18

    Domyślnie

    umowa jest respektowana gdy jest na piśmie, z ustną różnie bywa.

    dlatego właśnie moje pytanie

    większość osób wysyła sprzęt nie zawozi wiec miała by obowiązywać umowa przez telefon ?

    Na stronce nie znalazłem regulaminu usług, terminu wykonywanie, zasad reklamacji - to są podstawowe dane.

  4. #4
    Początki nałogu Awatar piotrr
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    436

    Domyślnie

    To tylko serwis, postępowanie reklamacyjne wraz z terminami reguluje ustawa.
    Jeśli ciekawi Cię czym różni się gwarancja od niezgodności z umową i jakie masz prawa - zerknij tutaj http://www.federacja-konsumentow.org....php?story=139

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •