Ani ISO ani stabilizacja tylko lampa błyskowa. Tylko umiejętnie używana, żeby nie rozwalić atmosfery pomieszczenia. I oczywiście jasne szkło nie zaszkodzi![]()
Ani ISO ani stabilizacja tylko lampa błyskowa. Tylko umiejętnie używana, żeby nie rozwalić atmosfery pomieszczenia. I oczywiście jasne szkło nie zaszkodzi![]()
BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie
Zaintrygowały mnie zdjęcia z adresów poniżej ale nie wiedziałem czy gdyby zdjęcia dot. również ludzi to udałoby się wyjść obronną ręką (teraz wiem, że nie).
http://www.the-digital-picture.com/P...12-14_17-28-25
http://www.the-digital-picture.com/P...icks-Cathedral
A ja dodam swoje 3gr. Według mnie kluczowa jest lampa i wysokie ISO. IS jest świetne w teleobiektywach z wielu względów. W szerokich kontach jednak większa dziura jest bardziej przydatna. Niektórzy lubią dłuższy czas ekspozycji i flash z synchronizacja na drugą kurtynę ale to w celu zarejestrowania ruchu.
to ja swoje 3... zdjęcia wykonane EF-s 17-55 w różnych iso i z krótkimi czasami przy włączonym IS.. dwa bez lampy i jedno z lampą..
1. ISO 200 1/125s f/8.0 - z błyskiem
2. ISO 400 1/6s f/4.0 - bez błysku
3. ISO 400 1/13s f/2.8 - bez błysku
może kadry i nieciekawe (to inny topic), ale IS jak najbardziej się przydał.. nie ustawiałem wysokich ISO a czasy są, według opinii, "do poruszenia"..
IMHO lepiej mieć IS i mieć dobrej jakości zdjęcie (przy mniejszym ISO), niż przy ISO 800 i IS off bawić się w odszumianie.
ps. fotki z RAW wołane w DPP przy standardowych ustawieniach suwaków.
.
5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...