Strona 37 z 50 PierwszyPierwszy ... 27353637383947 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 370 z 498

Wątek: Canon-Board.OnAssignment - ostatnia szansa!

  1. #361
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Jedyną szansą na zawody otwarte jest oddawanie głosów poprzez napisanie posta w wątku przeznaczonym do głosowania, bo jak już miliard razy napisałem, mamy max 10 opcji w sondzie i nie ma bata, żebym foty dzielił na zestawy, bo to niesprawiedliwe.

  2. #362
    Pełne uzależnienie Awatar allxages
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    2 549

    Domyślnie

    Zawsze mozesz zrobic sonde poza forum.

  3. #363
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    No to będą głosy sprzeciwu, że trzeba otwierać nową zakładkę...

  4. #364
    Początki nałogu Awatar Maver
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    397

    Domyślnie

    No to pierwsze 10 zgloszen bierze udzial w konkursie. W razie wiekszej ilosci zgloszen dwie opcje.
    1. Ci ktorzy sie spoznili odpadaja
    albo
    2. Subiektywnie odrzucasz zdjecia ktroe sa "nie na temat", z pozostalych wedle kolejnosci zgloszen wybierasz 10tke.

    Z tego co widzialem to przy stalym skladzie ilosc zgloszen jest i tak ponizej tych 10ciu fot, a tak to bedzie trzba sie spinac.
    Ogloszenie tematu moglo by byc w piatek. Czas na realizacje do nastepnego piatku.
    --
    Pozdrawiam
    Krzysztof Zagórski

  5. #365
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    1. No tak. Ale to by zmuszało ludzi do wysyłania byle czego, byle na temat, byle szybko.
    2. Chcę uniknąć subiektywizmu. Bo później będzie "a bo to micles nie wybrał mojej zarąbistej foty"...

    BTW, czy to tak ciężko zmienić jedną wartość w panelu konfiguracyjnym?
    http://www.vbulletin.com/docs/html/vboptions_group_poll

  6. #366
    Początki nałogu Awatar Maver
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    397

    Domyślnie

    Zmienan w panelu pewnie mozna zmienic... ale sam rozumiesz, pewnie sa jakies problemy ideologiczne i latwiej bylo by przeniesc wszystkich na inne forum niz tu dokonac tak powaznych zmian ;-)

    A do co subiektywizmu... uwazam ze czasem by sie przydal, zeby podniesc poziom i nie musiec oceniac czegos co nijak nie trzyma sie tematu, albo jest mocno naciagane.
    Ale skoro ma nie byc subiektywnie, to moze w takim razie zaryzykowac "kto pierwszy ten lepszy" i zobaczymy jak poja pierwsze dwa trzy tygodnie?
    W praniu wyjdzie co trzeba by zmienic w zasadach zeby bylo fajniej.

    Jak mawiaja, nie odrazu krakow zbudowano.
    --
    Pozdrawiam
    Krzysztof Zagórski

  7. #367
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    To już wolę zaryzykować ten mój subiektywizm i od razu odblokować temat "Opinie nt miclesa"

  8. #368
    Początki nałogu Awatar Maver
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    397

    Domyślnie

    Tez uwazam ze taka opcja byla by o wiele lepsza. Ale jak masz sie potem zalamac psychicznie, mozna potestowac inne rozwiazania.
    --
    Pozdrawiam
    Krzysztof Zagórski

  9. #369
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Jakby była 3-5 osobowa komisja do weryfikacji zdjęć, to byłoby mi raźniej. A tak w ogóle to ja chciałem w drugiej edycji sam też wziąć udział, więc odpada

  10. #370
    Początki nałogu Awatar Maver
    Dołączył
    Mar 2006
    Posty
    397

    Domyślnie

    No ja bym chetnie cos tez dorzucil, bo z tych tematow ktore publikowales chyba z 2 mi fajnie pasowaly. Ale zeby nie bylo ze tylko sie czepiam a potem nie wykazuje inicjatywy, to moge sie pisac do takie komisji "lozy szydercow".
    W koncu nam Polakom najlepiej wychodzi czepiania sie, wiec moge sie czepiac innych czy jest na temat czy nie
    Mysle ze 3 osoby spokojnie wystarcza na poczatek, zeby liczba glosow byla niepazysta.

    Hmmm...
    Mozna by bylo zrobic tak.
    1. Piatek, ogloszenie tematu, czas na wyslanie zdjec do srody do godz 23.59.
    2. Do piatku do 23.59 loza szydercow podejmuje decyzje, co odpada a co zostaje (jesli jest za duzo zgloszen, co pewnie nie bedzie czesta sytuacja)
    3. Od soboty rano do poniedzialku (ogloszenia nastepnego tematu) mozna glosowac w ankiecie.

    W razie gdyby nie bylo wszystkich miejsc zajetych, mozna przedluzyc skladanie prac do piatku wieczorem.


    Czy cos w ten gust.
    Wystartowac i zobaczyc czy beda wogole chetni i jak wyjdzie toto w praniu.
    Nie wyjdzie, to trudno, wyjdzie to tez trudno
    --
    Pozdrawiam
    Krzysztof Zagórski

Strona 37 z 50 PierwszyPierwszy ... 27353637383947 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •