Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Porysowana matryca przez serwis na Czapskich - Canon 5D

  1. #11
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez beeliende Zobacz posta
    Byłem na Czapskich po raz 2. Pan pokazał mi pod mikroskopem co się stało. To chyba rzeczywiście to nie są rysy tylko odpryski...

    Na matrycy miałem wcześniej cieniutką ryskę, która nie była widoczna na zdjęciach. Obok są wspomniane wcześniej (znacznie szersze niż rysa) podłużne, nierównej grubości, odpryski czegoś co pokrywa filtr. I to już widać

    Pan obiecał że bierze to na siebie i zobaczy co da się zrobić. Muszę czekać min. tydzień. Dam znać jaki będzie finał.
    Na razie wygląda to na wypadek przy pracy (prawdopodobnie faktycznie nie zawiniony). Daj znać, jak się to skończy.

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar ripek
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    40
    Posty
    1 486

    Domyślnie

    Chetnie bym zobaczył zdjęcie z takiej matrycy. Może będzie "art" ? :] Jedno z fajniejszych zdjęć jakie zrobiłem wyszło fajnie bo miałem mega zakurzony filtr na szkle
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

  3. #13
    Pełne uzależnienie Awatar canis_lupus
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    40
    Posty
    1 252

    Domyślnie

    Jak na razie, to wszystko bardzo dobrze świadczy o serwisie. Coś im się nie udało ale otwarcie się do tego przyznają. Lubie takie zachowania.
    "I love You Cię" Różyczko...
    Galeria ,
    Druga galeria,

  4. #14

    Domyślnie

    Tak jak obiecałem, opisuję zakończenie całej historii.

    Zgodnie z umową filtr osłaniający matrycę został sprowadzony na zamówienie i wymieniony. Niestety za każdym razem przy próbie jego wymiany, pomiędzy filtr a matrycę dostawały się drobinki kurzu. Ciągłe zdejmowanie filtra, czyszczenie delikatnej matrycy i zakładanie go z powrotem było bardzo ryzykowne.

    Ludzie pracujący w serwisie podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie. Jako że wyniki pracy nie były dla mnie zadowalające - umówiliśmy się więc na zwrot kosztów za aparat. Ustaloną kwotę dostałem do ręki następnego dnia.

    Solidna firma - całkowita odpowiedzialność, dobre podejście do klienta i pełen profesjonalizm.
    KRK Studio

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie


  6. #16
    Pełne uzależnienie Awatar Parteq
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    48
    Posty
    1 159

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez beeliende Zobacz posta
    ...isie podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie. Jako że wyniki pracy nie były dla mnie zadowalające - umówiliśmy się więc na zwrot kosztów za aparat. Ustaloną kwotę dostałem do ręki następnego dnia.
    Tzn. jak?
    Kupili od Ciebie 5d, czy odebrales 5d i dostales za niego kase do reki?

  7. #17
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Kraków
    Posty
    1 872

    Domyślnie

    Skoro wyniki nie były zadowalające, o jaki profesjonalizm chodzi?
    Mam fatalne wspomnienia związane z tym serwisem w czasach analogowych.

  8. #18

    Domyślnie

    Kupili ode mnie 5D
    KRK Studio

  9. #19
    Pełne uzależnienie Awatar gavin
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    Czeladź
    Wiek
    44
    Posty
    1 339

    Domyślnie

    w cenie nowego czy używki?

  10. #20

    Domyślnie

    Używki, nowych już nie ma
    KRK Studio

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •