Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: [aratron] Początki z fotografia

Domyślnie [aratron] Początki z fotografia

Witam wszystkich jestem początkujący w dziedzinie fotografii, dorwałem w swoje łapki canona 350d póki co z kitowym obiektywem oto co udało mi się zmajstrować:

1.

2.

proszę o uwagi odnośnie zdjęć Pozdrawiam

Awatar PanKukurydza
    Miasto
    malopolska

Domyślnie

1 trochę przepaliłeś (ja tam lubię przepalenia, ale jak są sensownie zastosowane), a w drugim trochę góry dałeś za dużo. Kit też człowiek hehe, widziałem gorsze u początkujących, ba a i nawet u ze średnim doświadczeniem, jak sami twierdzili, więc jest fajnie. Pokaż coś jeszcze

Domyślnie

2 kolejne za pewne oba przekombinowane :P na pierwszym "moja" modelka na drugim ja, autoportret trochę ciężko wykonać lustrem jak dla mnie ostrzyłem na czuja

3.

4.
    Ostatnio edytowane przez aratron ; 23-02-2010 o 23:38

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Kielce

Domyślnie

Zdjęcia ładne, ostrzyłeś oczy na drugim zdjęciu?

Domyślnie

jeśli chodzi o "autoportret" tak focus manualny ostrzony na oczy oczywiście było kilka prób :P

co do 2go zdjęcia to tak były oczy ostrzone, zdjęcie na długim czasie przy słabym oświetleniu z reki, a jestem zwolennikiem zdjęć bez świecenia
    Ostatnio edytowane przez aratron ; 23-02-2010 o 23:43

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Kielce

Domyślnie

Chodziło mi o pierwszą serie Jak pisałem Twojego postu nie było. Tamte oczy wyglądają na zbyt bardzo wyostrzone

Bywalec Awatar MarcinG
    Miasto
    Łódź

Domyślnie

2 nie odpowiada mi kadrem ale jest niezła na razie najlepsza.
    1 też widziałbym inny szerszy kadr
    3 masz racje że przekombinowane, wklejana na tło? bardzo słabe moim zdaniem...znów ciasno, cięte ramiona, kiepskie światło, tonacyjne mdło
    4 to nie ma co komentować, auto jak to auto, naszoklasowe takie mogłoby być ciekawsze i w mniejszym stopniu dotyczyć łokcia?

Dopiero zaczyna

Domyślnie