Cytat Zamieszczone przez tezmarek Zobacz posta
To mnie właśnie mocno zaciekawiło po pojawieniu się 7D (czyli starszego brata pięćset pięćdziesiątki . Mam taką spiskową teorię wyssaną z palca i nie popartą żadnymi dowodami, że te puszki (lub może raczej DPP po wykryciu że RAW jest z tego aparatu) coś skrycie robią z szumem chrominancji. Podobną strukturę szumu dla wysokich ISO można uzyskać na 50D ustawiając w DPP bardzo wysokie odszumianie chrominancji i nieduże luminancji. Optyczni zrobili test 7D na wołarce, która nie wykonuje szamańskich zabiegów i efekt był raczej kiepski. Nie to, żebym miał coś do 7D/550D - ostatecznie liczy się efekt, który jest naprawdę dobry. Po prostu zastanawiam się tylko, jaki jest klucz do sukcesu...
Mnie z kolei niepokoi mocno to, co odkrył Myslidar. Znów mamy chyba do czynienia ze skrzętnym ukrywaniem przez Canona algorytmów (podobnie jak sposobu reskalowania SRAW) w puszce, choć wiadomo że to tylko utrudni reverse engineering, a nie go uniemożliwi.

Aby odsunąć niepokoje na plan dalszy - pod względem szumów para 7d/550d wyznacza nowy poziom, dający nadzieję na dogonienie żółtej konkurencji.