Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38

Wątek: Formuła1 i zoom

  1. #11
    Bywalec Awatar czarny1999
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Leicester
    Wiek
    40
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    Wcale nie kosztem światła bo podobno to 5,6 zaczyna się koło 200 milimetrów więc dalej masz 70-160/4 i 160-300/5.6("pi razy drzwi od stodoły" ale coś w tym stylu). Jakość i budowa gorsza ale is i 300 mm na plus. Kto co woli.

    Jeśli masz szkła z dolnego zakresu to się starym 300/4 zainteresuj, to będzie najlepsze rozwiązanie a w razie czego sprzedasz bez problemu.



    Wiem, czepiam się, pewnie tc.

    Btw - słyszałeś kiedyś o kropkach czy wielkich literach?
    slyszalem, mea culpa....

    co do czasow to juz mowie o co chodzi - coby cieszyc sie zleta autka (potrzebowalem pare takich ujec) przejezdzajacego 20m odemnie z predkoscia dosc duza, musialem schodzi na 1/4000, 1/8000 co udawalo sie jedynie jak slonce pokazalo sie na chwile zza chmur,
    0T - niestety Kubica niedotrwal do tego momentu na torze :-D
    autorowi watku zycze dobrej zabawy
    pozdr
    5d, 5dmkII 580EXII S12-24 f4.5-5.6, C17-40 f4 L, C50 f1.4, C70-200 f4is, C100 f2.0 C300 f4is, C400 f4is DO,
    C28-135is f3.5-5.6, tamrac expredition7, manfrotto 055x proB + 488RC2

  2. #12
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Używany 70-200/4 L + TCx1.4, też w używce. W 2,5 kzł powinieneś się zmieścić, długość podobna a jakość będzie moim zdaniem odczuwalnie lepsza.
    http://www.the-digital-picture.com/R...omp=0&Sample=0
    50D ma spore wymagania względem szkła. 70-300 IS USM, który wydawał się całkiem rozsądnym rozwiązaniem do 20/30D, z 50D jakoś mi się nie widzi.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  3. #13
    Uzależniony Awatar poszukiwacz2006
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    dawna stolica
    Wiek
    56
    Posty
    824

    Domyślnie

    Fly - powiedz w końcu na jaki tor się wybierasz i jak daleko od przejeżdżających bolidów będziesz siedział? Jak obserwuję relację z wyścigów, to wielu fotoreporterów używa monopodów, zwłaszcza przy gorszych warunkach oświetleniowych.
    Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
    hobbystycznie - brak czasu niestety :-(


  4. #14
    Coś już napisał Awatar Fly
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Radzionków
    Posty
    58

    Domyślnie

    hi,

    dzięki koledzy za posty...

    Najpierw o wycieczce na F1. Tor to wspomniany Silverstone, bilet na 3 dni, w piątek i sobote jako General Admission (czyli spacerować można praktycznie wszędzie wokół toru po "terenach zielonych" dla widzów), a niedziela to miejsca numerowane na trybunie (Luffield B).
    Tak na prawdę to na jakieś fotki nastawiam się właśnie na piątek i sobotę, kiedy to na torze na pewno będzie mniej widzów i będzie można odwiedzić kilka miejsc.

    Cytat Zamieszczone przez rekin Zobacz posta
    Sprzedaj bilet i kup 70-200 2.8
    świetny pomysł ... wóczas będę mógł zrobić fotki F1 w TV ... na pewno nie będę miał problemów ze światłem ...

    Cytat Zamieszczone przez czarny1999 Zobacz posta
    witam
    (...) ale np na Silverstone na ktorym bylem (...)
    dzięki wielkie za praktyczne uwagi ... niestety deszcz na tym torze trafia się często... więc ze światłem będzie różnie. A stopery już mam

    Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
    Używany 70-200/4 L + TCx1.4, też w używce. W 2,5 kzł powinieneś się zmieścić, długość podobna a jakość będzie moim zdaniem odczuwalnie lepsza.
    Dobry pomysł, rozumiem, że w przypadku oryginalnego extendera Canon szkło nie traci nic ze swoich pierwotnych "umiejętności" ?
    I wówczas na pewno będzie lepszym rozwiązaniem niż 70-300 ...


    pozdrawiam
    Fly

    5D MkIII | 50D | 17-40/4L | 24-70/2.8L | 24-105/4L IS | 70-200/4L IS | 35/2 | 50/1.4 | 17-55/2.8 IS | Metz 58 AF-1

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar Loome
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Poznan
    Wiek
    39
    Posty
    1 008

    Domyślnie

    wypożycz z sigmy jakieś tele na 3 dni
    np 100-300

  6. #16
    Dopiero zaczyna Awatar elrobsono
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    42
    Posty
    27

    Domyślnie

    Pozwolę sobie wtrącić 3 grosze.
    Moim zdaniem (z resztą zgodnym z przedmówcami) postaw na 70-200 f/4L
    Po pierwsze to doskonały obiektyw, dużo lepszy optycznie od konkurenta. Szkło kupujesz na lata, a nie na jeden tylko wyścig i masz pewność, ze L-ka będzie służyć dłuuugo. No i jakość zdjęć będzie nieporównywalnie lepsza. Jak kiedyś zapragniesz mieć 2,8 (i znajdziesz na to kasę) to mniej stracisz na sprzedaży, bo L trzyma cenę. No a jak Ci będzie za krótko to kupisz extender.

    Po drugie: Na formule 1 bardzo dobrze sprawdza się zoom nożny. Po terenie toru można łazić do woli. Oczywiście na treningach i w kwalifikacjach można strzelić fajne fotki, ale ujęcia z wyścigu maja trochę inny klimat. Na trybunach jest więcej ludzi, na torze większy tłok itd. To widać na fotach. Proponuję CI wziąć jeszcze jakieś szersze szkło. Ja pół wyścigu robiłem w Barcelonie Tamronem 17-50, uwieszony na ogrodzeniu toru

  7. #17
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    o AF sie nie martw, i tak ktorego szkla bys nie wybral to nie wyrobi patent jest prosty - ustawisz sobie ostrosc na ktorys punkt na torze i czekasz az obiekt znajdzie sie w hiperfokalnej ... a potem seria

    do panningu tez nie potrzebujesz za bardzo AF ... w ciagu wyscigu robia tyle kolek ze na pewno opracujesz skuteczna metode

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha Zobacz posta
    o AF sie nie martw, i tak ktorego szkla bys nie wybral to nie wyrobi patent jest prosty
    Coś chyba - z całym szacunkiem - bardzo mocno Ci się pomyliło... Na samolotach latających 3 razy szybciej niż te zabawki się wyrabia, to czemu tu miałoby nie ?
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  9. #19
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    .. wszystko super, pod warunkiem ze nie samochod nie bedzie jechal na niego ... pomijam tez fakt, ze odleglosci tez beda mniejsze

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha Zobacz posta
    .. wszystko super, pod warunkiem ze nie samochod nie bedzie jechal na niego ... pomijam tez fakt, ze odleglosci tez beda mniejsze
    Nie ma to zupełnie nic do rzeczy czy będzie jechał na niego czy nie - jak już pisałem przy wielokrotnie szybciej lecących samolotach - również na mnie - AF nawet w dość podłych pod względem AF korpusach w rodzaju 350D nie miał specjalnych problemów... A odległości by miały znaczenie jakby się zaczął zbliżać do minimalnych odległości ostrzenia obiektywu co raczej nie grozi...
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •