Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: Canon na facebooku

  1. #21
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez crater Zobacz posta
    bo coz moze byc bardziej wartosciowego niz polecenie danego produktu przez znajomego??
    Ja już chyba bardzo stary jestem, bo "znajomy z facebooka" to dla mnie jakiś błąd logiczny jest.
    I najbardziej mnie cieszą ludzie którzy uważają że mając tysiące znajomych na portalach społecznościowych mają ich naprawdę. Nie zauważają że jeden prawdziwy znajomy, przyjaciel jest lepszy od miliarda facebookowych.

    I ciągle w takich przypadkach nasuwa mi się:
    "Witaj Karolinko, mam na imię Wojtek i też mam 12 lat."
    "Mówisz że znasz Prezydenta. Pozostaje tylko pytanie czy on cię zna?"
    "-Zna pan Wyszków?
    - Znam. Z mapy.
    - Z mapy to ja znam cały świat.
    - No to wcale nie jesteś mądrzejszy ode mnie." (podobny dialog był w jednej z książek Grzesiuka)
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  2. #22
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    Ja już chyba bardzo stary jestem, bo "znajomy z facebooka" to dla mnie jakiś błąd logiczny jest.
    Ale to wszystko jest bez znaczenia. Znaczenie ma fakt, że FB ma więcej odsłon niż Google. Dlatego warto się tam promować. I tylko to się liczy.

    Swoją drogą, niedawno w gronie znajomych (takich "na żywo") opowiedziałem coś śmiesznego, jakiś tam dowcip. Dostałem odpowiedź "Lubię to". Świat się zmienia i tego nie zawrócimy.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  3. #23
    Początki nałogu Awatar jacapa
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Radom
    Posty
    453

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez crater Zobacz posta
    Merde - mozesz sobie dyskutowac i polemizowac w tej kwestti to towja sprawa. Natomiast ciekawy jestem jak bedziesz polemizowal ze statystyka
    To zależy kto robi statystykę.
    Jacek Paduszyński
    40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro

  4. #24
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez crater Zobacz posta
    rozumiem ze wyraziles swoje zdanie, ale skoro tak twierdzisz to podaj prosze argumenty za tym ze jest tak a nie inaczej.
    To proste. "Znajomości" z Facebooka czy innej N-K są sztuczne i często fałszywe. Ci ludzie "na żywo" nic mnie nie obchodzą (i vice versa), ale zaproszenie na N-K wysyłają jakbyśmy co sobotę wódkę pili
    Dlatego polecenie czegokolwiek przez takich "znajomych" nie ma dla mnie większej wartości niż naciągana reklama w TV.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  5. #25
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Dlatego polecenie czegokolwiek przez takich "znajomych" nie ma dla mnie większej wartości niż naciągana reklama w TV.
    Ale reklama w TV, podobnie, jak na FB działa. Inaczej, kto by za nią płacił setki tysięcy zł? To jest właśnie ta nieubłagana statystyka, z którą nie ma co dyskutować.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  6. #26
    Początki nałogu Awatar crater
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    40
    Posty
    399

    Domyślnie

    Dziekuje Kolaj - trafiles w sedno. Ja tez nie uwazam, ze znajomosci na facebook musza miec odniesienie do rzeczywistych wartosci znajomch. Prawda jest jednak taka ze statystyka mierzona obiektywnie - bo nie ma nie obiektywnej statystyki - wskazuje popostu dane o tym ze medium jakim sa portale splecznosciowe przekazuja te informacje duzo lepiej niz reklama telewizyjna czy radiowa.

    Ciekawe ilu z was zdaje sobie sprawe ze forum na ktorym rozmawiamy tez jest forma medium spolecznosciowego. Kiedys wykorzystwano do tego IRC, grupy dyskusyjne, etc. Prawda jednak jest taka ze mozliwosci reklamowe byly wtedy bardzo male, ale nadal dzialala reklama spoleczna - czyli wlasnie polecenia. I tak samo tutaj na forum rozni uzytkownicy polecaja sobie lub nie dane produkty. Jako ze to forum Canona to glownie produkty firmy Canon.

    Proponuje takze coponiektorym zapoznanie sie ze stwierdzeniem o nazwie WOMM. Kilkakrotnie na tym wlasnie forum bylem swiadkiem takich zachowan. Sam pracuje w branzy arketingowej jednak w mojej firmie nie sa stosowane tego typu praktyki z prostego wzgledu - sa wzglednie latwe do odkryci i przynosz wzglednie duzo niekorzystnych przyleglosci.

    Dlatego wlasnie fanpage na facebooku daja firmom mozliwosc zaistnienia w swiecie spolecznosciowym i aktywna komunikacje ze swoimi odbiorcami (klientami) w sposob jawny.

  7. #27
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolaj Zobacz posta
    Ale reklama w TV, podobnie, jak na FB działa. Inaczej, kto by za nią płacił setki tysięcy zł? To jest właśnie ta nieubłagana statystyka, z którą nie ma co dyskutować.
    Chyba problem polega na tym, że ja mówię o "wartości" polecenia przez "znajomego" z FB z mojego punktu widzenia (tj. potencjalnego klienta), a wy z punktu widzenia reklamodawcy.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  8. #28
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez crater Zobacz posta
    eh panowie panowie, troch epojecia o marketingu splecznosciowym. Sam sie takimi rzeczmai zajmuje - choc w tym wypadku nie przykladalem do tego reki. Fanpage wyglada jakby ewidetnie prowadzony byl przez agencje ktora wygrala briefa na dzialania dla Canon Polska i tyle. Znajac zycie za miesiac czy dwa odpala konkurs, dadza "marchewke" i bedzie git. Prawda jest taka ze nie nalezy lekceawzyc mediow splecznosciowych bo to wlasnie one w tej chwili w 93% przynosza dochod z reklam.

    Z badan EuroRSCG wynika ze dotarcie z reklama mediow tradycyjnych (telwizja, radio, ATL i BTL) przeklada sie obcenie na jakies 10% zyskow danej marki. Reszta stanowi tzw. polecenie - bo coz moze byc bardziej wartosciowego niz polecenie danego produktu przez znajomego?? I to sa wlasnie media spolecznosciowe.

    Ale pewnie nikt tego nie neguje tylko odwołując się do tego do czego zachęca koleżanka pytam - a co mi do tego? Niech się Canon reklamuje gdzie chce - mnie to rybka wystarczy, że jestem ich sponsorem.

    BTW: wszedłem na profil CP na FB i tam właściwie nic nie ma sensownego.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  9. #29
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Chyba problem polega na tym, że ja mówię o "wartości" polecenia przez "znajomego" z FB z mojego punktu widzenia (tj. potencjalnego klienta), a wy z punktu widzenia reklamodawcy.
    Przecież oba te punkty widzenia są ze sobą tożsame. Gdyby potencjalni klienci nie sugerowali się reklamą (a skoro się nią sugerują, to znaczy, że ma dla nich wartość, często podświadomie), toby owe reklamy dla sprzedawców były bezwartościowe.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  10. #30
    Bywalec
    Dołączył
    May 2004
    Miasto
    Łódź
    Posty
    114

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolaj Zobacz posta
    Przecież oba te punkty widzenia są ze sobą tożsame. Gdyby potencjalni klienci nie sugerowali się reklamą (a skoro się nią sugerują, to znaczy, że ma dla nich wartość, często podświadomie), toby owe reklamy dla sprzedawców były bezwartościowe.
    Nie są tożsame. Jako potencjalny klient mam zaufanie do kogoś, kogo naprawdę znam. Wirtualne wędki z FB ignoruję. Być może jestem w tym odosobniony, ale...

    wartość polecenia przez kogoś, do kogo mam zaufanie, jest dla firmy sprzedającej olbrzymia, bo prawdopodobieństwo pójścia za nim jest duże. Wartość polecenia przez wirtualnych znajomych z FB jest już dużo mniejsza - o tym również mówi wspominana wcześniej statystyka. Ale jak ma ktoś kupić to pierwsze?

    Sprzedawca reklamuje się w FB i podobnych udawaczach społecznościowych, bo tak naprawdę nie innego wyjścia. Nie można przecież nieustannie wywieszać prześcieradeł na balkonach i publicznie przepraszać za odradzanie skorzystania z usług firmy XYZ (już nie pamiętam, czy chodziło o sieć komórkową, linie lotnicze czy ubezpieczyciela).
    5dmkII, 24-70/2.8, 70-200/4 IS, 50/1.8 II, Samyang 500/8

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •