Jeśli to jest Twoja pierwsza wizyta na naszym forum, pamiętaj sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań FAQ . Zapraszamy do zarejestrowania się
Z uwagi na kłopoty wbudowanej "szukaczki" zalecamy korzystanie z narzędzia alternatywnego, wyszukiwarki google.
Istnieje kilka sposobów korzystania z narzędzia, najprostsze z nich to:
1. Rozbudowana wyszukiwarka Kolaj-a: http://maciejko.net/cbsearch/
W okienku wpisujemy szukaną frazę a w rozwijanym menu poniżej wybieramy całe forum lub też konkretne podfora.
Szukać możemy na całym forum, tylko w tytułach wątków lub też tylko w postach konkretnego użytkownika. Narzędzie umożliwia również wyłączenie z wyników wyszukiwania tematyki ślubnej.
2. Bezpośrednio przez google http://google.pl
w celu wyszukiwania informacji na CB wpisujemy: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie w tytułach i treści postów
lub: allintitle: szukana_fraza site:canon-board.info - wyszukiwanie wyłącznie w tytułach
Istnieje też możliwość bezpośredniego wyszukiwania googlem, ograniczonego do poszczególnych forów i działów. Aby znaleźć coś w konkretnym dziale konstruujemy zapytanie w następujący sposób: "Canon Board > nazwa_forum > nazwa_działu" "szukana_fraza" site:canon-board.info
np.: "Canon Board > Sprzet Cyfrowy > Canon dSLR" "7D" site:canon-board.info
3. Za pomocą wtyczki do przeglądarki internetowej, którą możemy pobrać w tym wątku: http://canon-board.info/showthread.php?t=22036
Chcą ograniczyć wyszukiwanie do tytułów wątków wpisujemy. allintitle: szukana_fraza
Wyszukiwanie ograniczone do tytułów wątków działa jak wyżej lecz nie wpisujemy już oczywiście "site...."
Wbudowana wyszukiwarka przyjmuje obecnie zapytania złożone z 5 lub więcej znaków i nie zawierające znaków typograficznych ("-" "/" itp.). Znajdzie więc wyniki dla zapytania "plecak", "teleobiektyw" czy "1200L" ale dla "600D","70-200/2.8", "24-70"czy "35/2" już nie.
Forum Canon-Board.info jest własnością prywatną. Decyzje Właściciela Forum są ostateczne.
Celem serwisu i forum Canon-Board.info jest wymiana doświadczeń i gromadzenie wiedzy z zakresu fotografii,zarówno techniki fotografowania jak i dot. sprzętu, w szczególności sprzętu fotograficznego marki Canon.
Zasady Forum
Wypowiedzi na Forum należy konstruować z zachowaniem ogólnie przyjętych zasad dobrego wychowania. Naruszenia nie będą tolerowane. Nie zezwala się na publikowanie materiałów (linki, zdjęcia, treści) o treści wulgarnej, sprzecznej z prawem lub mogące wywoływać spory, polemiki , działania, na tle religijnym, politycznym czy światopoglądowym.
Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.
Zanim założysz nowy temat, sprawdź w wyszukiwarce, czy nie był on już wcześniej poruszany na forum. W 90% przypadków był. Jeśli masz pytania związane z takim tematem, dopisz nowego posta do istniejącego wątku (o ile już nie ma w nim na nie odpowiedzi).(Z uwagi na ograniczenia techniczne wbudowanej wyszukiwarki Forum, alternatywnie proponujemy używać wyszukiwarki Google z komendą
"szukana_fraza site:Canon-Board.info")
Zakładając wątek nadaj mu tytuł, który dobrze podsumuje jego treść. Jeśli masz pytanie dotyczące obiektywu/aparatu, to podaj jego nazwę i zaznacz na czym problem polega. Nie jest mile widziane pisanie postów pod tytułem: "Pomocy", "Nie działa", "Co kupić?".
Należy przestrzegać tematyki na poszczególnych forach. Mam nadzieję że tematyka poszczególnych
forów jest dość jasna i proszę o jej przestrzeganie. Pisanie w nieodpowiednich miejscach powoduje dodatkową pracą dla moderatorów.
Ortografia - każdy piszący na forum powinien dokładnie sprawdzić pisownie przed wysłaniem posta. Zwracanie uwagi innym użytkownikom na ich błędy ortograficzne może odbywać się jedynie przez przesyłanie prywatnej wiadomości do użytkownika lub zaraportowanie posta do moderatorów. Należy unikać niechlujnego pisania wiadomości. Jeżeli szanujesz czas i wiedzę innych użytkowników Forum i chcesz od nich otrzymać odpowiedź, zadbaj o schludny i poprawny ortograficznie wygląd swojej wiadomości. Moderatorzy mają prawo poprawiać błędy w treści posta i przyznawać ostrzeżenia za rażące naruszenia niniejszego punktu. Dopuszczamy pisanie bez polskich liter.
Nie mile widziane jest odsyłanie do archiwum bez podania linka do odpowiedniego wątku.
Reklama na forum.
Dopuszczalne jest reklamowanie działalności fotograficznej tj. usług fotograficznych, wykonywania fotografii.
Wszystko co jest przeznaczone DLA fotografów uznawane jest za działalność komercyjna (np. warsztaty, albumy, odbitki, cały sprzęt fotograficzny).
Zasady reklamowe uregulowane są szczegółowo w odpowiedniej sekcji FAQ 'Zasady reklamy i działalności komercyjnej' które stanowią załącznik do niniejszego regulaminu.
Oferty sprzedaży/kupna sprzętu należy umieszczać jedynie w odpowiednim podforum zgodnie z zasadami Działu Giełda. Użytkownicy naruszający zasady działalności komercyjnych będą odpowiednio ostrzeżeni/ukarani, a ich wpisy usunięte.
Prezentowane zdjęcia muszą mieć rozmiar do 1280 pikseli w poziomie i do 900 pikseli w pionie.
Dostęp do forum z bramek internetowych może być niemożliwy z przyczyn technicznych - dla ograniczenia dostępu "anonimom" lubujących się w nagminnym łamaniu Regulaminu Forum. Zakładanie kolejnych użytkowników w celu ominięcia nałożonych ograniczeń na użytkownika (blokada tzw. Ban czasowy lub stały) skutkować będzie blokadą na numer IP.
Zasady porządkowe
Moderatorzy mają prawo ostrzegać w przypadku naruszenia ww. zasad lub netykiety oraz zablokować możliwość wypowiadania się na forum (czasowo lub stale) w przypadku poważnych/powtarzających się przypadków łamania regulaminu przez użytkownika. Administrator ma prawo zablokować konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu. Administrator forum nie usuwa kont "na życzenie".
Posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów. Moderatorzy nie usuwają postów, ani nie zamykają wątków "na życzenie", tak więc proszę się dwa razy zastanowić zanim się coś napisze.
Zastrzeżenia co do decyzji i działań Moderatorów należy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez prywatną wiadomość do danego Moderatora. Kolejnym krokiem jest link 'Kontakt' na dole strony Serwisu do Właściciela forum ? użytkownik fomag . Moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów.
2014.10.12 - zmiana dot. działań komercyjnych; patrz też tutaj: http://www.canon-board.info/faq.php
2017.12.01 - zmiana pkt 9. dotycząca dopuszczalnych rozmiarów zdjęć, od teraz można 1280 x 900 pikseli.
[Canon-Foto-Klub] Bardziej realnie, mniej wirtualnie
... żeby zorganizować taki wiosenny klubowy plener z pomysłem i rozmachem to już nawet za poźno być zaczyna. Czas biegnie szybko.
A ja się nie zgadzam z tym.
Popatrz na krakowską grupę :http://canon-board.info/showthread.php?t=39116&page=218
Potrafią zorganizować się w kilka dni, czasem godzin. Ja żałuję, że Kraków tak daleko i tylko raz udało mi się z nimi spotkać - akurat wtedy wybrali się na plener w moją stronę :smile:
Wątek czytałem ze spokojem aż do momentu kiedy Alde napisał cyt.Mnie to w sumie bardziej interesuje kto się chce zapisać do klubu, a nie to kto zdecydowanie, absolutnie, nie ... a eminesja dodała cyt. Janusz Body nie chce należeć do klubu, no trudno. Ktoś inny też nie, też trudno. Dla mnie to właśnie strzeliliście sobie w kolano jeżeli tylko na tym wam zależy. Co do nazwy to jest to problem który będzie zawężać wasze pole działania. Wiem, piszecie że każdy może się zapisać ale za rok już tak często nie będziecie tego pisać. W Szczecinie mamy migawkę, to tutaj właśnie w realu poznałem kilka osób, nauczyłem się sporo. Oglądam moje pstryki, porównuję z innymi i widzę że można inaczej. Gdyby jednak migawka nazywała się np. sony migawka to mogli by sobie zapraszać wszystkich a ja i tak bym pewnie nie poszedł bo bym pomyślał że tam nie pasuję i na plenerze było by pewnie z 6 osób a nie 40 tak jak teraz. Boję się że formalizując klub gdzie w przyszłości trzeba będzie płacić składki nie przyczyniacie się do propagowania fotografii.
PS.
Mam nadzieję że nikogo nie obraziłem.
Ale jesli mnie nie myli pamięc, to d..a poszla po stronie pomysłodawcy kilka osób się odezwało, a z drugej strony cisza
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym. ---Moje zdjecia na FB---
Reasumując mój stosunek do toczacej sie tu dyskusji, wydaje mi się, że odwoływanie sie do mocnych stwierdzeń typu "strzelanie sobie w kolano' itp itd, mogą prowokowac tylko niepotrzebne antagonizmy. Wiec warto ich unikać, bo w atmosferze niechęci trudno o kompromis.
Padło tu kilka bardzo istotnych kwestii, bardzo istotnych i cennych spostrzeżeń. Wydaje mi się, że warto byłoby sprawe nazwy, statutu i regulaminu przedyskutowac ponownie i bardzo szczegółowo. Wysłuchajmy głosu Janusza Body i innych którzy mają coś na ten temat do powiedzenia.
Moze wycofajmy dokumenty z sądu? Rozmawiałem z moją prawniczką, która nie widzi problemu, mozna to zrobić w kazdej chwili, przed zarejestrowaniem stowarzyszenia. wystarczy zlozyc odpowiednie pismo.
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym. ---Moje zdjecia na FB---
Padło tu kilka bardzo istotnych kwestii, bardzo istotnych i cennych spostrzeżeń. Wydaje mi się, że warto byłoby sprawe nazwy, statutu i regulaminu przedyskutowac ponownie i bardzo szczegółowo. Wysłuchajmy głosu Janusza Body i innych którzy mają coś na ten temat do powiedzenia.
Jakaś racja jest ale statut i regulamin był dyskutowany ładnych parę miesięcy i jakoś chętnych nie było do zabrania głosu czy pomocy ... raptem parę osób ... moim zdaniem lepszym pomysłem jest rejestracja Stowarzyszenia a na walnym wiosna-lato można wszystko zmienić, przy okazji będzie widać kto coś zrobi a kto tylko gada do kalosza ....
Ale po zarejestrowaniu stowarzyszenia, trudniej bedzie ewentualnie zmienić nazwę
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym. ---Moje zdjecia na FB---
Jakaś racja jest ale statut i regulamin był dyskutowany ładnych parę miesięcy i jakoś chętnych nie było do zabrania głosu czy pomocy....
Nieśmiało zauważę, że jakiś niekompletny projekt satutu był rozesłany w biuletynie nr. 4 na kilka dni przed Waszym spotkaniem. Statut i Regulamin dostałem dzisiaj o 09:12 (wysłany dzisiaj o 00:39). To tylko tak, żeby obalić niektóre mity o wielomiesięcznej dyskusji.
Teraz to tym bardziej nie mój klub, nie moje ścieżki i styl działania. Stowarzyszenie nie zakłada się na łapu capu.
Po tych wyjaśnieniach pozostaje mi tylko, jeszcze raz życzyć sukcesów Canon-Foto-Klub. Szkoda, ze w mniejszym gronie niż myślałem wcześniej. Słowo Canon na początku nazwy dość jednoznacznie sugeruje kto, po co i na co.
PS. Po rejestracji zmiana nazwy będzie bardzo trudna. Łatwiej będzie zarejestrować nowe stowarzyszenie.
Janusz,
Old enough to know better - but I do it anyway.
Janusz Body -czyli że co? że Ty nie ?
dodam że trochę dziwne-bo chłopaki juz od jakiegoś czasu mają w stopkach "Canon" na początku było duużo chętnych-a jak już wszystko załatwili-to teraz zaczynacie się na nich wypinać "bo zupa była za słona"...trochę to dziecinne
Czyli że nie kumam. Powołano stowarzyszenie bez jakichkolwiek KONKRETNYCH planów czym to stowarzyszenie ma sie zajmowac ? ot tak. żeby było? A gdzie jakieś pomysły/propozycje na to co dalej ?
.... posty Janusza które początkowo wydawały sie destrukcjne /sorki/,,, jednak po krótkiej chwili zastanowienia...hm.... ma niestety rację.
Nieśmiało zauważę, że jakiś niekompletny projekt satutu był rozesłany w biuletynie nr. 4 na kilka dni przed Waszym spotkaniem. Statut i Regulamin dostałem dzisiaj o 09:12 (wysłany dzisiaj o 00:39). To tylko tak, żeby obalić niektóre mity o wielomiesięcznej dyskusji.
Pewno bałagan klubowy ... na początku deklarowaliśmy się kto co chce robić ... do statutu były 4 osoby część się wykruszyła potem nowe doszły szkoda że nie docierało wszystko do Ciebie taki internet a wyszedł głuchy telefon ...
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Czyli że nie kumam. Powołano stowarzyszenie bez jakichkolwiek KONKRETNYCH planów czym to stowarzyszenie ma sie zajmowac ? ot tak. żeby było? A gdzie jakieś pomysły/propozycje na to co dalej ?
.... posty Janusza które początkowo wydawały sie destrukcjne /sorki/,,, jednak po krótkiej chwili zastanowienia...hm.... ma niestety rację.
A nie prościej było podjechać do Łodzi pogadać spotkać się ... a nie nie kumać ?
Ostatnio edytowany przez Alde; 19710.
Powód: Automerged Doublepost
Czyli że nie kumam. Powołano stowarzyszenie bez jakichkolwiek KONKRETNYCH planów czym to stowarzyszenie ma sie zajmowac ? ot tak. żeby było? A gdzie jakieś pomysły/propozycje na to co dalej ?
.... posty Janusza które początkowo wydawały sie destrukcjne /sorki/,,, jednak po krótkiej chwili zastanowienia...hm.... ma niestety rację.
Ależ była dyskusja nad założeniami stowarzyszenia, celem itp. Wszystko odbywało się na forum tymczasowym, do którego link był od razu podany na CB, a także Mellan i inni mieli go w sygnaturze. Wszystko, co zostało ustalone, istnieje w statucie/regulaminie.
Canon EOS 450D/Canon EOS 1000F + Sigma 70-300/4-5.6 APO DG, Sigma 28-200/3.8-5.6, Sigma 18-200/3.5-6.3 DC OS
Komentarz