Zapoluj raczej na Mk III w dobrej cenie. Aparat ten jako pierwszy miał matrycę z rozpiętością tonalną, która nie ogranicza. Na koncerty jak znalazł.
Zapoluj raczej na Mk III w dobrej cenie. Aparat ten jako pierwszy miał matrycę z rozpiętością tonalną, która nie ogranicza. Na koncerty jak znalazł.
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
Popatrz sobie na RAW-y z 1D Mk III. Rozpiętość tonalna tej matrycy jest moim zdaniem porównywalna z kolorowymi negatywami. Aparaty z lat 2003 - 2006 miały ją w okolicach slajdu, 5D trochę większą, ale też bez szału. Oczywiście, z matryca o takiej rozpiętości da się żyć, ale to co oferuje 1D Mk III zdecydowanie to życie ułatwia :-)
Poczytaj tutajhttp://canon-board.info/showthread.php?t=23424
Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj
Dodam. Jedyniki z serii III mają zapis 14 bit to daje dodatkowe 2 EV w rozpiętości tonalnej w stosunku do 12 bit. Dużo. :-)
EDIT: http://www.dpreview.com/reviews/canoneos1dsmarkiii/
Ostatnio edytowane przez Janusz Body ; 18-01-2010 o 16:31
Janusz,
Old enough to know better - but I do it anyway.