Cytat Zamieszczone przez trampek Zobacz posta
wlasnie nie kapuje o co chodiz z tym szejkiem. CZemu tego nie dali. tak samo jak panas. przeciez na starcie zyskiwaliby ogromna przewage...
Sony nie dało bo straciliby (wersja oficjalna) 1 cm na wysokości body. 1 cm, którego mi brakuje!
Pewnie chcą kase szarpać tak jak N czy c - za każdy - zwalony (po kliku latach) czy nie - IS unit.
Panas - taka strategia konsorcjum. Olo IBIS działający po japońsku i Panas "po staremu", optymalizowany pod ogniskową

Cytat Zamieszczone przez trampek Zobacz posta
co do sama to przeciez ci mowilem
Tu nie chodzi o to co, kto, komu mówił. W mojej dłoni idealnie leżały dwa korpusy: 1D2N i D3. Kiedy wziąłem NX10 do ręki jedno z drugim zagrało/spasowało się.
Jestem pod ogromnym wrażeniem, że Korea wydymała Japonię w temacie ergonomii.

Cytat Zamieszczone przez trampek Zobacz posta
czekam teraz na 50 1,4 i 10/2,8 w kompaktowych wymiarach ( albo jescze lepiej 8/2,8 i bede go nosil na sluby do szerokich stabilnych kadrow)
Właśnie dlatego zdecydowałem się na m43: idealny balans pomiędzy jakością obrazka a wielkością sensora wyrażony w optymalnych/jeszcze do zaakceptowania rozmiarach szkieł.

14mm f/2.5 ma być wielkości zakrętki od pepsi x2
20mm f/1.7 jest malutkie
największy ogór 7-14 mimo, że bydlę, wciąż jest akceptowalnych rozmiarów patrząc przez pryzmat optyki

Kompaktowych rozmiarów optyka f/2.8 pod aps-c? Wątpię, spójrz na E16/2.8. Zrobili na odczep się (w przeciwieństwie do Panas/Samsung) byle by utrzymać w ryzach rozmiar. Optycznie to jest **** warte a firma - bogatsza o reakcję rynku na legacy lenses adapters - pewnie opracuje standard: 18-55, 18-200, 16, macro, fisz.

Także chcesz low light to szukaj starych manuali.

BTW. Ja już czekam tylko na 12/14mm. zobaczę które lepsze optycznie i koniec.