Zdaje się Tobie. To nie blur tylko duch jego stwórcy Jana Vermeera van Delft. Dobrze mieć takiego ducha w studio. Wszak to duch artystyczny. :-D
Zdaje się Tobie. To nie blur tylko duch jego stwórcy Jana Vermeera van Delft. Dobrze mieć takiego ducha w studio. Wszak to duch artystyczny. :-D
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
Może po topór na początek sięgną uczestnicy warsztatów. Z tego co pamiętam na warsztatach aktu prowadzonych przez Jerzego Kośnika path był dwa razy. Ciekaw jestem też wczorajszej zimy.
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
EOSy, 17-40/4L, 24-70/2.8L, 50/1.8, 85/1.8, 100-300/4.5-5.6, Raynox 250, manfrotto, 420EX, 580EX I, II, elinchrom+ skyport.
www.magaczewski.blogspot.com
www.fotogaleria.magaczewski.pl
tnts-
Masz na myśli ostatnią sobotę czy poprzednią?
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
cześć,
W trakcie kiedy pozostałe osoby w studio były zajęte organizacją rekwizytów do zdjęcia, udało nam się wyprodukować z modelką portret jak poniżej:
Pierwsze co powiedziała moja lepsza połowa na ten widok to: "musze mieć czapkę z pomponem!"
Sergiusz, wydaje mi się że wczoraj o tym rozmawialiśmy. Oświetlenie z okty + pomysł doświetlenia twarzy snootem z tej samej pozycji co okta. Kontrastowe światło rozpływające sie miękko na krawędziach...
Ostatnio edytowane przez tnts ; 07-03-2010 o 19:15
Cześć,
Path, według mnie pierwsze zdjęcie jest ładne ze względu na tonalność
Oświetlenie lewego ramienia masz tak ze studia czy poprawiałeś?
Podoba mi się to że jabłko jest elementem które dociera ułamek sekundy później do świadomości bo jest w cieniu - rodzaj niespodzianki dla oglądającego która dodaje wartości zdjęciu.
Sergiusz, w trakcie ostatnich warsztatów padło pojęcie "beauty light". Na czym polega ten schemat oświetlenia? Udało nam się to zrobić w naszej niewiedzy na zasadzie "jak przesunę snoot tutaj to będzie lepiej", ale świadome ustawienie z założonymi z góry kontrastami i innymi wytycznymi mogą się przydać na przyszłość...