EOSy, 17-40/4L, 24-70/2.8L, 50/1.8, 85/1.8, 100-300/4.5-5.6, Raynox 250, manfrotto, 420EX, 580EX I, II, elinchrom+ skyport.
www.magaczewski.blogspot.com
www.fotogaleria.magaczewski.pl
Cześć,
Path, według mnie pierwsze zdjęcie jest ładne ze względu na tonalność
Oświetlenie lewego ramienia masz tak ze studia czy poprawiałeś?
Podoba mi się to że jabłko jest elementem które dociera ułamek sekundy później do świadomości bo jest w cieniu - rodzaj niespodzianki dla oglądającego która dodaje wartości zdjęciu.
Sergiusz, w trakcie ostatnich warsztatów padło pojęcie "beauty light". Na czym polega ten schemat oświetlenia? Udało nam się to zrobić w naszej niewiedzy na zasadzie "jak przesunę snoot tutaj to będzie lepiej", ale świadome ustawienie z założonymi z góry kontrastami i innymi wytycznymi mogą się przydać na przyszłość...
Poniżej zaległe zdjęcie z warsztatów z aktu prowadzonych przez Jerzego Kośnika.
Oczywiście po akceptacji.
Musiały być smaczne te perły bo tak się nimi zajada...
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8
Kto co je to tak wygląda. Ja od poprzedniego tygodnia wciągam wszystko na perłowo. I już są pierwsze rezultaty. Może powinieneś spróbować?
Nie ogranicza mnie wyobraźnia ponieważ jej nie posiadam.
O co wam chodzi z tymi kolorowymi światłami na modela? Dobry kiczyk nie jest zły?
Kolor na zdjęciach może służyć do zasugerowania odczuć.
Tutaj wykorzystujemy to, że kolor niebieski/zielony zalicza się do kolorów "zimnych".
Ma to sens w połączeniu z zimową czapką.
Poniżej zamieszczam link do wyjaśnień z Wiki (oczywiście Wiki nie jest wiarygodnym źródłem ale nam powinno wystarczyć).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Barwy_ch%C5%82odne
Czy pomogłem zrozumieć?