Cytat Zamieszczone przez Ramirez
Bo jak dajesz sprzęt HP do serwisu, to dostajesz z powortem naprawiony sprzęt, ale nie ten sam
To tak, żeby klientowi było milej - dmuchasz i chuchasz na swój sprzęcik, a jak ci padnie to i tak dostaniesz jakisz inny, który np. komuś wpadł do wody ??:
Apropos wpadania do wody ... dostalismy kiedys drukarke HP na serwis, oblookalem stwierdzialem ze to nic co moglbym zrobic samemu wiec odeslalem do nich zeby zrobili. Po 3 tyg czekania i upominania sie o jej zwrot przyszla paczka z drukarka i drukiem ze naprawa byla niemozliwa wiec wyslali nowa. Zdziwilem sie totalnie no ale mile zaskoczenia tez sie zdarzaja czasami. W ten sam dzien przyszedl klient wiec ja mu mowie ze dostal nowy sprzet, wyciagam pudelko otwieram, pokazuje oryginalne nowe zapakowane tusze, wyciagam drukarke i normalnie nogi sie pode mna ugiely ... wygladala jakby jakby komus wpadla do czarnego tuszu.

Nie musze mowic jaka to byla idiotyczna sytuacja. Przeprosilem faceta, zalatwilem mu nowy sprzet, a wszystkie kolejne serwisy ogladalem juz z kazdej strony