Cytat Zamieszczone przez McKane
I teraz sa dwie drogi postepowania ... pierwsza polega na tym ze serwisant/sprzedawca stempluje karte serwisowa przez co wymiana towaru jest juz niemozliwa (bo wtedy musi oddac sprzet na gwarancje dalej np do hurtowni od ktorej kupil badz bezposrednio do producenta - sa wyjatki jak od wszystkich regul).
To jest największa bzdura jaką do tej pory przeczytałem w tym wątku. (pozwoliłem ją sobie podkreślić bo o mało co monitora nie poplułem )
W ustawie wyraźnie jest napisane że to klient ma prawo wyboru czy sprzęt ma być naprawiany na gwarancji czy składa reklamację na niezgodność towaru z umową (gwarancja nie wyklucza odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu ustawy) i podbicie gwarancji ma się do tego nijak.
Właśnie niedawno temu miałem taki problem ze słuchawkami i ciężko myślącym sprzedawcą, który mi takie kity wciskał. Pani rzecznik załatwiła sprawę jednym telefonem, a sprzedawca załatwił to tak, że mam nowiutki sprzęt.

LUDZIE NIE DAJCIE SOBIE WCISKAĆ KITU!!!!