-
Początki nałogu
czacha piszesz:
[QUOTE]klient przychodzac do sklepu z niedzialajacym aparatem ma wybor - reklamacja lub niezgodnosc z umowa[QUOTE]
Troche sam się gubisz ;-) Ale załóżmy że wiem o co ci chodzi.
Otóż z mocy ustawy klient przychodząc ma prawo żądać naprawy bądź wymiany na nowy, natomiast w tym momencie nie ma prawa żądać zwrotu kasy (art 8 pkt 1). Jeżeli jednak naprawić się nie da (nieważne dlaczego), bądź naprawa się odwleka (nie określono ile...) to klient może żądać obniżenia ceny bądź odstąpić od umowy (art 8 pkt 4).
I za przeproszeniem g... go obchodzi "polityka fiskalna sklepu"... Jeżeli klient będzie dochodził swoich praw w sposób zgodny z ustawą to zawsze wygra w sądzie, chyba że sąd jest przekupny, ale nie o tym mowa.
Jedynym niedomówieniem pozostaje "odwlekanie się naprawy". Ale logika podpowiada że będzie to 14 dni.
5D MKII | EF 70-200 f4 L IS USM | EF 24-105 f4 L IS USM | EF 17-40 f4 L USM | EF 50 f1.8 |Speedlite 580 EX |
Zdjęcia -> http://smolarek.info
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum