czacha piszesz:
[QUOTE]klient przychodzac do sklepu z niedzialajacym aparatem ma wybor - reklamacja lub niezgodnosc z umowa[QUOTE]
Troche sam się gubisz ;-) Ale załóżmy że wiem o co ci chodzi.

Otóż z mocy ustawy klient przychodząc ma prawo żądać naprawy bądź wymiany na nowy, natomiast w tym momencie nie ma prawa żądać zwrotu kasy (art 8 pkt 1). Jeżeli jednak naprawić się nie da (nieważne dlaczego), bądź naprawa się odwleka (nie określono ile...) to klient może żądać obniżenia ceny bądź odstąpić od umowy (art 8 pkt 4).
I za przeproszeniem g... go obchodzi "polityka fiskalna sklepu"... Jeżeli klient będzie dochodził swoich praw w sposób zgodny z ustawą to zawsze wygra w sądzie, chyba że sąd jest przekupny, ale nie o tym mowa.

Jedynym niedomówieniem pozostaje "odwlekanie się naprawy". Ale logika podpowiada że będzie to 14 dni.