Ustawa
To jest link do ustawy obowiązującej obecnie.
Faktem jest że rękojmia nie obejmuje indywidualnych klientów tylko firmy.
Właśnie wpadłem na ten wątek.
Głupoty gadają ci co piszą że sprzedawcanie wymienia sprzętu itd itp...
Sprawa jest taka że sprzedawca ma obowiązek przyjąć reklamacje na niezgodność towaru z umową nawet w ciągu 2 lat od daty sprzedarzy. To czy sprzęt zostanie wymieniony to juz jest jego sprawa. Klient ma prawo do żądania w taki wypadku: a) naprawienia towaru (niezaleznie czy jest gwarancja czy nie) B) zwrotu gotówki bądź wymiany na nowy sprzęt wolny od wad.
Rozmawiałem z rzecznikiem konumentów. Dała mi pani nawet taka ulotkę w której jest pzykład: Pani widząc reklamę pralki skusiła się na jej zakup. pralka niby prała dobrze ale po pół roku zachciało sie pani wyprać sweterek. I ten sweterek jej się zmechacił. Ponieważ w reklamie było że pralka nadaje sie do wszystkich rodzajów ubrań pani ma prawo do reklamacji.
A sprzedawcy itak cisna takie kity żę się w głowie kręci. Zawsze żeby wyjść na swoją korzyść.