tak, jesli odrazu zlozy zadanie i po 14 dniach nie bedzie odpowiedzi, wtedy jest to rownoznaczne z przyznaniem racji klientowi

ale z doswiadczenia tak nigdy nie jest.. przynajmniej nie w firmie w ktorej pracuje. klient przychodzac do sklepu z niedzialajacym aparatem ma wybor - reklamacja lub niezgodnosc z umowa. zadania zwrotu pieniedzy sa przez firme odrzucane... w razie upartego klienta centrala pozwala mu wybrac inny aparat w tej samej lub wyzszej cenie.

niestety, ale odkad wprowadzono kasy fiskalne kazda firma prowadzi wlasna polityke co do zwrotow... niestety w tej w ktorej pracuje, takowe nie sa udzielane.. i nie ma w tym nic sprzecznego z prawem.. niestety.. niestety dla klientow.

kilku klientow pozywalo nas do sadu.. nas w sensie firme, nie sprzedawcow.. bo przeciez my tam tylko sprzatamy ... i odeszli niestety z kwitkiem. tak wiec naprawde, nie polecam sie klucic, tylko zalatwiac wszystkie sprawy spokojnie..