Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Czerwona kropka - czy można oddać w ramach gwarancji?

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    17

    Domyślnie Czerwona kropka - czy można oddać w ramach gwarancji?

    Witam. Mam gorącą prośbę do Was chodzi o zidentyfikowanie tego problemu.
    Już przedstawiam o co chodzi.

    Robiąc zdjęcia w pierwszej chwili wyglądały super ale.... no właśnie ale gdy na spokojnie je oglądałem znalazłem coś dziwnego. Plamkę koloru czerwonego :/ Występuje zawsze w tym samym miejscu. Teraz gdy o niej wiem tym bardziej mnie ona denerwuje. W trybie filmowania również ta kropka występuje.

    Niestety jako, że dopiero stawiam pierwsze kroki nie bardzo wiem czy to jest groźne dla aparatu czy nie. Krew mnie zalewa bo wczoraj go kupiłem a tu taki zonk :/

    Dodatkowo chciałbym się spytać czy taka "kropka" jest podstawą do reklamacji?
    Śpieszy mi się bo w sumie chyba do 7 dni mogę towar zwrócić bez większych problemów. Moim zdaniem za dużo kosztował żebym miał do niego jakieś ale bo w sumie 2.700zł drogą nie chodzi i za tą cenę chciałbym mieć wpełni działający sprzęt.

    Przykładowe fotki:


  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lemonic Zobacz posta
    Witam. Mam gorącą prośbę do Was chodzi o zidentyfikowanie tego problemu.
    Już przedstawiam o co chodzi.

    Robiąc zdjęcia w pierwszej chwili wyglądały super ale.... no właśnie ale gdy na spokojnie je oglądałem znalazłem coś dziwnego. Plamkę koloru czerwonego :/ Występuje zawsze w tym samym miejscu. Teraz gdy o niej wiem tym bardziej mnie ona denerwuje. W trybie filmowania również ta kropka występuje.

    Niestety jako, że dopiero stawiam pierwsze kroki nie bardzo wiem czy to jest groźne dla aparatu czy nie. Krew mnie zalewa bo wczoraj go kupiłem a tu taki zonk :/

    Dodatkowo chciałbym się spytać czy taka "kropka" jest podstawą do reklamacji?
    Śpieszy mi się bo w sumie chyba do 7 dni mogę towar zwrócić bez większych problemów. Moim zdaniem za dużo kosztował żebym miał do niego jakieś ale bo w sumie 2.700zł drogą nie chodzi i za tą cenę chciałbym mieć wpełni działający sprzęt.

    Przykładowe fotki:

    jak możesz oddać lub wymienić to wymień..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  3. #3
    Początki nałogu Awatar mathom
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    45
    Posty
    428

    Domyślnie

    Martwego pixela masz - niestety normalne - sam mam takiego. aparat wymieniają chyba powyżej kilku, ale mogę się mylić. da się z tym życ

  4. #4
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Na początek proponowałbym wypróbować:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=47259&page=3

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Jasne, że tak, przemapują Ci matryce i zrobione. To normalna czynność.

    mathom - to nie monitor, pokręciło Ci się.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  6. #6
    Początki nałogu Awatar mathom
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    45
    Posty
    428

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piast9 Zobacz posta
    Jasne, że tak, przemapują Ci matryce i zrobione. To normalna czynność.

    mathom - to nie monitor, pokręciło Ci się.
    może się mylę, ale matryca w aparacie to jednak też technologia lcd ...

  7. #7
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Wiek
    47
    Posty
    378

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mathom Zobacz posta
    może się mylę, ale matryca w aparacie to jednak też technologia lcd ...
    Raczej technologia ccd. Natomiast ja mam nawet jeszcze aparat z inną technologią - cmos.

    A co do zwrotów, to możesz oddać do 7 dni jeśli sprzęt został kupiony wysyłkowo.
    W tym przypadku sam zdecyduj czy będzie lepiej znów kupować nowy czy lepiej ten oddać do serwisu na mapowanie badpiksela.
    Ostatnio edytowane przez magart ; 23-12-2009 o 17:20
    EOSy, 17-40/4L, 24-70/2.8L, 50/1.8, 85/1.8, 100-300/4.5-5.6, Raynox 250, manfrotto, 420EX, 580EX I, II, elinchrom+ skyport.
    www.magaczewski.blogspot.com
    www.fotogaleria.magaczewski.pl

  8. #8
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    17

    Domyślnie

    Ech... zadzwoniłem do nich rano i sprzedawca powiedział, że oddadzą kasę. Więc bez wahania wsiadłem w samochód i pojechałem 60km do sklepu. Co się jednak okazało? Że ten sprzedawca z którym rozmawiałem to jakiś pionek a kierownik nie chciał słyszeć o zwrocie pieniędzy po krótkiej rozmowie przyznałem mu niestety rację. Jednak w moich oczach powinno się oberwać "niedoinformowanemu" sprzedawcy bo gdybym wiedział, że tak czy siak nie zwrócą mi kasy to bym przynajmniej zaoszczędził na paliwie :/
    Tak więc aparat po Nowym Roku wędruje do sklepu w ramach gwarancji, bo mam dosyć już kłócenia się i walczenia o swoje. Poprzednio miałem problem ze sklepem Avans bo kupiłem u nich wadliwego Kodaka z980 jeśli ktoś chce to zapraszam do przeczytania całej historii która znajduje się TU

    Jak sobie przypomnę przez co musiałem wtedy przejść to teraz aż mnie dreszcze przechodzą tak więc pozostaje mi się męczyć do stycznia z "kropką"

    A może znacie jakiś dobry program do automatycznego usuwania hot pixela ze zdjęć?


    Cytat Zamieszczone przez Kronos
    Jest opcja czyszczenia sensora tradycyjnie. Podnosi ona lustro i otwiera migawkę odsłaniając matrycę. Przeczytaj w instrukcji.
    Zgadza się bo w instrukcji też o niej piszą tylko, że ja jej nie mam
    Robię wszystko co tam jest napisane i nic.
    Brakuje punktu drugiego.

  9. #9
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lemonic Zobacz posta
    A może znacie jakiś dobry program do automatycznego usuwania hot pixela ze zdjęć?

    Zgadza się bo w instrukcji też o niej piszą tylko, że ja jej nie mam
    Robię wszystko co tam jest napisane i nic.
    Brakuje punktu drugiego.
    Naładuj do pełna akumulator i sprawdź menu...

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez magart Zobacz posta
    co do zwrotów, to możesz oddać do 7 dni jeśli sprzęt został kupiony wysyłkowo.
    Nie 7 a 10 dni od momentu otrzymania produktu, czyli np. otrzymania przesyłki od kuriera. Aby zrezygnować z umowy należy przynajamniej wysłać maila informującego, że korzystasz z prawa przysługującego Ci w ustawie o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny i odstępujesz od umowy.

    Tak więc tłumaczenia tego sprzedawcy są nie na miejscu. Powiedz nam jaki to sklep, aby w przyszłości unikać!!!

    Oczywiście nie musisz podawać przyczyny i oczywiście jej nie podawaj! Bo jeszcze oskarżą Cię o spowodowanie tego uszkodzenia... Raz zrezygnowałem ze zwrotu w ciągu 10 dni chcąc bawić się w gwarancje itp. i kosztowało mnie to dużo kasy i czasu. Naprawdę nie warto bawić się w to bawić.

    Oddaj ten sprzęt i po kłopocie! Dziwnie to wygląda. Czerwona kropka to raczej hotpixel, bo może trudno żeby brud zakrył dokładnie zielony i niebieski subpiksel.
    Ostatnio edytowane przez radradish ; 24-12-2009 o 14:51

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •