I matrycy i szkla po trosze tez (a bez filtra robilem wiec winietka 'naturalna'). Testy wykazuja ze to starszy i gorszy brat 16-35 2.8 L . Zachowalem je sobie bo lepsze niz moj felerny egzemplarz 17-40 4L ale coraz bardziej mysle nad poszukaniem dobrej 17-40 4L bo temu 17-35 2.8 nie moge ufac. F4 wystarczy a do zastosowan specjalnych dokupie Sigme 20 1.8 .Zamieszczone przez minek
Na 20D ten 17-35 jeszcze w miare znosnie sie zachowuje.
http://vitez.ceron.pl/kotek.jpg[OT] Vitez: chyba robiłeś 17-35 analogiem... masz jakieś skany z tego? Bardzo poproszę... [/OT]
http://vitez.ceron.pl/murek.jpg
Skany prosto z KodakCD, niczym nie ruszane.
Murek to chyba wlasnie na 17mm @f2.8 robione, filtr UV na szkle. Dopiero nalozenie polara powodowalo winietke na 17mm ( @f5.6 chyba - nie notowalem):
http://vitez.ceron.pl/palac.jpg
Mi bardzo przypomina EOS5 (ten sam na ktorym robilem tym 17-35 2.8, pozyczony od oskarkowego 8) ), przez 30/33 nie patrzylem.A teraz pytanie, do tych co patrzyli przez wizjer.
Czy przypomina to co jest np w eos30/33 czy jaśniej, wjęcej?
To sa JPG prosto z aparatu, nie RAW z ACR. Nie wiem jakie byly ustawienia picture style czy ostrosci - nie chcialem wlascicielowi grzebac po menu.Zamieszczone przez gietrzy
Ale watpie by Corwin podbijal ostro te parametry. W Exifie nic nie moge znalezc odnosnie tych parametrow (ani Breeze ani ACR, sciagam jeszcze najnowszego ZoomBrowsera).
Wystarczy wpisac "numerowanie" w wyszukiwarce.Zamieszczone przez sail0r
Tu masz przyklad: http://canon-board.info/showthread.php?t=1943
Jesli Corwin bedzie tak mily to byc moze bede mial do potestowania 1DsMkII na weekend to sprawdze. Podejrzewam ze bedzie tak samo jednakZamieszczone przez mjastrzebski
Zastanawia mnie jak Sigma 12-24 radzi sobie na dSLR fullframe (Arkan? wiesz cos o tym?) . Bylaby milym uzupelnieniem do 24-105 4L.