Witam,
zwracam sie do Was z prośba o poradę:razz:
Jakieś 2 miesiące temu zakupiłem wymieniony w temacie obiektywik, jego przeznaczenie to robienie zdjęć dziecku przez Żonę. Cena była dość wysoka ale obudowa zamknięta nic sie nie wysuwa do takich początków w sam raz. Kupiłem w Sigma Pro Centrum w Warszawie, wybrany ostrzy do domu. Po jakimś czasie jednak sotrzył ciut za obiektem. Więc do Proc Centrum z body i wysyłka 10 dni roboczych i powrót. Jest oki. Kolejny objaw Err 01 z moim Canonem 40d, znowu do Pro Centrum i wysyłka. Tutaj problem pojawiał się kiedy stabilizacja była włączona bardzo często wyskakiwał err 01. Szukałem na forum ale i wszystko wskazywało na stabilizację.Przy obiwktywach canona aparat bez zadnych problemów. Więc wysyłka trwało t oz 3 tygodnie i w piątek dostaję obiektyw który po podpięciu odrazu sypie err 01. Zastanawiam się czy serwis sigmy nie sprawdza tego w żaden sposób ?? Czy może reklamować go u sprzedawcy. Męczy mnie to że znowu musze to wysłać na długi okres czasu ..... Stąd moje pytanie co z tym zrobić, miały być fotki na święta a tu klapa, czy może maila do serwisu wysłać bo rozmowa z nimi to jakiś koszmar. Jak już sie po dwóch dniach dodzwonię to rozmowa rodem z PRL

--
pozdr.
Everst