Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Wątek: Obiektywy - wybór

anchar
    Guest

Domyślnie Obiektywy - wybór

Mimo, że nie jestem początkującym fotografem, to napiszę w tym dziale; mam kilka pytań,i mam nadzieję, że wybrałem do tego dobry dział :-)

Posiadam canona 450D z obiektywem:
    Tamron 18-200
    Sigma 120-400

Zastanawiam się nad kupnem jednego z kilku wymienionych obiektywów. Moje zainteresowania to fotografowanie ulic, pejzaży, ale też chce zająć się fotografią MACRO.

Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Makro
    Canon 100mm
    Canon 24-105

Czekam na rady.
    Dzięki i pozdrawiam.

Uzależniony Awatar RomanS
    Miasto
    Kielce

Domyślnie

Do pejzazy to raczej zaden z wymienionych przez Ciebie obiektywow sie specjalnie nie nadaje. Natomias do zdjec makro owszem polecalbym C. 100mm/2.8 USM, z ugruntowana sprawdzona od wielu lat opinia, a na dodatek starsza wersje mozna obecnie jak wyszla nowa setk dostac po bardzo dobrej cenie.

Pełne uzależnienie Awatar _igi
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez RomanS Zobacz posta
    Do pejzazy to raczej zaden z wymienionych przez Ciebie obiektywow sie specjalnie nie nadaje. Natomias do zdjec makro owszem polecalbym C. 100mm/2.8 USM, z ugruntowana sprawdzona od wielu lat opinia, a na dodatek starsza wersje mozna obecnie jak wyszla nowa setk dostac po bardzo dobrej cenie.
    Do pejzaży? Generalnie ogniskowe (na FF) najfajniejsze do pejzaży to 28, 50, 85 i 200/300mm, przynajmniej wg. mnie. Wiem, że chodzi ci o szeroki kąt jakiś, pokroju 16mm, ale bez przesady - da się bez.

Ja bym się nastawił na jakiś dobry spacerzoom, pokroju 17-55/2,8, albo nawet odpowiednik Tamrona, żeby starczyło na Macro.
    5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto

anchar
    Guest

Domyślnie