Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Obiektyw

aja
    Guest

Domyślnie Obiektyw

Cześć
    na wstępie witam i prosze o pomoc licząc na szybka i fachową opinię
    a więc potrzebuje waszej pomocy przy wyborze obiektywu - ponieważ osoba której chcę kupic dopiero zaczyna swoja przygodę z aparatem i na swoje mozliwości finansowe ma dopiero canona 50D z obiektywem 18-24mm i poradzcie mi co by się teraz przydało bardziej - obiektyw jeśli tak to jaki (w ogole o co chodzi z tymi obiektywami, co ktory potrafi i jakie są miedzy nimi rożnice) czy może lampe??????

bedę ogromnie wdzieczna za pomoc
    i przepraszam jesli źle trafiłam z pytaniem - ewentualnie poprosze o przeniesienie postu

Domyślnie

fajny obiektyw 18-24
    obiektywy potrafią upaść lub się zarysować
    A może masz tam jeszcze telefon bez drutu...? - Podróż za jeden uśmiech - 1971

aja
    Guest

Domyślnie

szuler wiesz ja jestem laikiem (i nie znam się na fachowym słownictwie) - liczyłam,na redę a nie głupie prztyczki no nic
    dzieki
    swoją wypowiedzią dużo wniosłeś

Pełne uzależnienie Awatar roshuu
    Miasto
    Warszawa, Radzymin

Domyślnie

Wszystko zalezy od tego co ta osoba fotografuje, czego oczekuje, jaki masz budzet, etc..
    Osobiscie najbezpieczniej jest Ci kupic lampe. Z obiektywami jest roznie
    6D + 5D + 14 /2.8 + 35/1.4 + 50/1.4 + 85/1.8 + Fuji X-T1 + 35/1.4

Dopiero zaczyna

Domyślnie

A może by tak Canon 50mm 1.8 ? Dla początkującego jak znalazł, niedrogi, na cropie będzie portretówka.

Cenzor Awatar MacGyver
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

1. Ile masz na to pieniędzy ?
    2. Czy ten obiektyw to nie jest przypadkiem 18-55/3.5 - 5.6 IS ?
    3. Do czego ma służyć ten dodatkowy, to ma być zamiast tego co jest czy może jako uzupełnienie ?
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

Bywalec
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez aja Zobacz posta