@retrikal: hej, cieszę się, że w Twoim przypadku (mimo dłuższego czasu oczekiwania) sprawa zakończyła się w miarę szczęśliwie. Oczywiście powinieneś ich cisnąć już może nie o instrukcję, ale o dowód zakupu, który jest przecież podstawą jakiejkolwiek gwarancji.. natomiast już o wiele łatwiej walczyć o kawałek papieru, jak się ma sprzęt w ręku. Ja dostałem informację, że mój obiektyw ma przyjść do sklepu ok. środy, czwartku i że gdy to nastąpi, wysyłają. Jeśil to nie nastąpi, to rezygnuję, bo obiektyw muszę mieć po przyszłym łikendzie, inaczej przepadnie zlecenie, więc pójdzie pismo i w razie czego walka prawna. Nie mogę sobie pozwolić na ani chwilę zwłoki.. Ale nie tracę nadziei zatem, naprawdę chciałbym napisać tutaj też coś dobrego o tym sklepie, więc mam nadzieję, że jeśli L24 czyta ten wątek, to dołoży starań, żeby mieć zadowolonego klienta. Taki zawsze wraca, a przecież o to w biznesie chodzi