Skuszony możliwością zostawienia w rozliczeniu używanego przez siebie sprzętu zdecydowałem się na zakupy w tym sklepie.
21.10 złożyłem zamówienie (zostawiając 2 obiektywy jako część rozliczenia)

przez kolejne cztery tygodnie obsługa zamówienia wygląda w następujący sposób:
1. dzwonię lub piszę z prośbą o informacje o stanie realizacji zamówienia
2. pracownik sklepu informuje mnie, że obiektyw będzie za 2-3 dni do odbioru o czym zostanę poinformowany
3. mijają 3 dni - nikt się nie odzywa
4. (wróć do punktu 1)

zniechęcony ciągłym niedotrzymywaniem terminów/obietnic poprosiłem o anulowanie zamówienia (16.11) i zwrot obiektywów
jeden z obiektywów wrócił do mnie bez dekli, drugi ... okazało się, że został sprzedany

teraz powtórka z rozrywki:
1. przypomnij o pieniądzach i deklach
2. informacja ze sklepu "już wysyłamy"
3. (wróć do punktu 1)

po trzech tygodniach pieniądze trafiają na konto
dekli nie otrzymałem do tej pory (1,5 miesiąca od anulowania zamówienia)

wymiotować mi się już chce na samą myśl o tym, że muszę znowu przypominać się o zwrot swojej własności

to są fakty, to co myślę o profesjonaliźmie firmy pozostawię do swojej wiadomości.