Strona 13 z 45 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 443

Wątek: moja opinia o lider 24

  1. #121
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    256

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez retrikal Zobacz posta
    ... nie ma żadnego dowodu sprzedaży, w zamówieniu prosiłem o fakturę, nie ma również obiecanej gratisowej karty pamięci... orientujecie się jak to wygląda?
    W sprawie instrukcji to już wspomianio ci, że każdy towar sprzedawany na terytorium RP musi mieć opis w języku ojczystym.
    Co do faktury to gadki przez telefon nic ci nie dadzą. Pewnie nie wystawiają i nie mogą, bo może kupują na faktury z nipem UE bez VAT tylko go w Polsce nie opłacają. Mam radę olej telefony. Mają 7 dni na wystawienie faktury na firmę oraz do 60 na os.fizyczną pisz do mich maila i do wiadomości ich najbliższy Urząd Skarbowy. W żądaniu opisz co i jak, że nie dostałeś faktury z aparatem a zgłaszałeś to od początku, że rozmawiałeś telefonicznie i ...... oraz nadmień o datach kiedy wpłaciłeś i kiedy otrzymałeś towar. TO BARDZO WAŻNE. W przypadkach przelania więcej niż połowa kwoty za towar firma musi wystawić fakturę na daną przelaną kwotę jako zaliczka (tak było do niedawna, pewnie tak jest i teraz).

    Tak samo zrób listownie do wiadomości US właściwy dla ich miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.

  2. #122
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    37

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez retrikal Zobacz posta
    nie ma żadnego dowodu sprzedaży, w zamówieniu prosiłem o fakturę, nie ma również obiecanej gratisowej karty pamięci...
    Kolega powyżej napisał co z fakturą, ja rozjaśnię Ci temat:
    http://www.canon-board.info/showthre...t=56126&page=8
    czytaj wpis z cyberfoto ten pierwszy. Z niestety doświadczenia wiem, że jeśli nawet dostaniesz fakturę to nie będzie ona wiele warta gdyż lider po prostu jej nie zaksięguje, gdyż towar jaki kupują (jak już im się uda kupić), kupują w cenie netto na zachodzie (nadmienię w miejscu o wątpliwej reputacji do legalności) i nie odprowadzają VATu. To jest właśnie tajemnica superniskiej ceny, mają zakupy o 23% taniej niż legalnie działający sklep. To oczywiście perfidne złodziejstwo ale póki co niewiele można na to poradzić dokąd kupujący będą ich wspierać a z radości, że wogóle dostali towar nie będą drążyć tematu i zgłaszać go gdzie trzeba.

  3. #123
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    37

    Domyślnie

    Proponuję zwrócić uwagę, że opineo wykasowało im połowę pozytywnych opinii - widać wystawiali je sobie sami. Czy kolega dostał fakturę? Niech się pochwali

  4. #124

    Domyślnie

    wygląda na to, że jednak moja przygoda z firmą lider zakończyła się w miarę pozytywnie...
    list pocztą polską rzeczywiście był wysłany... doszła faktura, wypełniona i podbita gwarancja oraz gratis (karta pamięci 4gb class10)...
    ponieważ faktura została dziwnie wystawiona, zrobiłem jazdę telefoniczną, w ciągu paru minut dostałem poprawnie wystawioną e-fakturę, a wieczorem miałem już numer listu przewozowego ze zmienionym statusem przez kuriera, z nową fakturą i kolejnymi gratisami....
    paczka doszła, faktura wystawiona poprawnie, podbita, podpisania, księgowa nie miała żadnych zastrzeżeń, kolejna karta pamięci 4gb class10 i jeszcze czytnik kart pamięci
    z tą fakturą to szczegół był, bo ta pierwsza miała w danych nabywcy dwukrotnie wpisane dane... dane były poprawne, więc wiadomo, że to system podwójnie wklepał dane, ale ponieważ informowałem ich, że teraz ja będę wredny klient i nie odpuszczę tego tematu choć bym miał stracić nowy aparat, to wygląda na to, że jednak trochę się przestraszyli...
    finalnie wychodzi, że wszystko skończyło się pomyślnie choć trwało w czasie...

  5. #125
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    34

    Domyślnie

    @retrikal: cieszę się, że wszystko się zakończyło. Ja niestety nadal czekam. Dostałem wiadomość, że mój obiektyw jest, w środę miał być wysłany do nich z magazynu i w czwartek do mnie między 15 a 18. Oczywiście dzisiaj nic do mnie nie dotarło... dwukrotne maile z prośbą o podanie mi numeru paczki dzisiaj pozostały bez odpowiedzi :/ W międzyczasie, po konsultacji z prawnikiem, wysłałem im ze zwrotką wezwanie do wykonania umowy i dałem czas do piątku czyli do 24.02. W poniedziałek zatem odstępuję od umowy i idę żądam zwrotu pieniędzy. Potrzebowałem tego sprzętu szybko, no to mam... zamówiłem 02.02, za niedługo minie miesiąc. Cierpliwość się skończyła, jeśli nie oddadzą kasy, to sąd, ewentualnie policja, i pozamiatane, nie mam zamiaru tam dzwonić i prosić się o moją własność. Trzymajcie zatem kciuki. Jeśli macie jeszcze jakieś rady, jak szybko odzyskać kasę, chętnie posłucham.

  6. #126
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    37

    Domyślnie

    "moja przygoda z firmą lider zakończyła się w miarę pozytywnie" retrikal, myślę, że nazywanie tego pozytywnym zakończeniem to spory eufemizm. Wpłacić komuś pieniądze, walczyć o wydanie towaru, walczyć o poprawne wydanie dokumentu, tracić czas, nerwy - ja bym tego nie nazwał tak jak Ty. Tym bardziej, że sprawa ma drugie dno o czym warto poczytać tu i tam. Drithor - musisz być bardzo przepraszam za wyrażenie "upierdliwy" tu nie ma na co czekać. Trzeba działać.

  7. #127
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wars i Sawa
    Wiek
    52
    Posty
    364

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adam_j1969 Zobacz posta
    Kolega powyżej napisał co z fakturą, ja rozjaśnię Ci temat:
    http://www.canon-board.info/showthre...t=56126&page=8
    czytaj wpis z cyberfoto ten pierwszy. Z niestety doświadczenia wiem, że jeśli nawet dostaniesz fakturę to nie będzie ona wiele warta gdyż lider po prostu jej nie zaksięguje, gdyż towar jaki kupują (jak już im się uda kupić), kupują w cenie netto na zachodzie (nadmienię w miejscu o wątpliwej reputacji do legalności) i nie odprowadzają VATu. To jest właśnie tajemnica superniskiej ceny, mają zakupy o 23% taniej niż legalnie działający sklep. To oczywiście perfidne złodziejstwo ale póki co niewiele można na to poradzić dokąd kupujący będą ich wspierać a z radości, że wogóle dostali towar nie będą drążyć tematu i zgłaszać go gdzie trzeba.
    Na oszustów podatkowych jest jedna, skuteczna rada - pismo (podpisane - nie donos) do Urzędu Skarbowego.

  8. #128

    Domyślnie

    "...zakończyła się w miarę pozytywnie..." - miało oznaczać to, że w końcu się zakończyła, a " w miarę" - ma oznaczać to, co się może stać przy wysłaniu aparatu na gwarancję... to się jeszcze okaże, czy na podstawie tych dokumentów, które dostarczyła firma lider, serwis uzna gwarancję....
    to jak wyglądała moja przygoda, opisałem w postach wyżej, za jednego dostałem nawet ostrzeżenie od modów (wykropkowane przekleństwa to też przekleństwa )
    możliwe, że ostatnią wypowiedź, troszeczkę za bardzo złagodziłem, ale swoje żale wylałem już wcześniej...
    pismo do urzędu skarbowego wiązać się będzie zapewne z oddaniem sprzętu, a że stary oddałem w rozliczeniu, to jakoś nie za bardzo już mi się uśmiecha walczyć dla zasady...

  9. #129
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    37

    Domyślnie

    Ja podobnie walczę z lider24 od miesiąca. Zamówiłem 5d marka, baterie x2, obiektyw canon 50mm f1,2 i do tej pory po dziesiątkach telefonów, maili i osobistym pojawieniu się w firmie otrzymałem aparat i baterie. Obiektywu nie ma do tej pory i Pan Paweł dalej leci w kulki. Zwodzi mnie i okłamuje. Mam już pismo napisane przez prawnika i jutro wysyłam poleconym żądanie zwrotu pieniędzy. Jesli nie wpłyną to kieruje sprawe do sądu. Do tej pory pluje sobie w brodę że nie poczytałem opini o tym sklepie zanim zamówilem sprzęt. Dużo nerwów i nieprzespanych nocy. Z czymś takim się jeszcze nie spotkałem.

  10. #130
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    34

    Domyślnie

    Ech, no oczywiście mój obiektyw nie został wysłany, potwierdzałem to zarówno w dhl'u i w k-ex'ie. Zatem, mimo informacji od Lider24, że "rozwiążą problem" odstąpiłem od niewykonanej z ich strony umowy, chyba także dołączę do grona ludzi opisujących swoją smutną historię na każdym możliwym portalu. Na zwrot kasy dałem im czas do piątku. Już byłem u prawnika, idę z tym na drogę cywilną, jeśli pieniędzy w piątek nie zobaczę. No i informuję każdą możliwą instytucję, która przyjdzie mi do głowy... :/

Strona 13 z 45 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •