Strona 12 z 45 PierwszyPierwszy ... 2101112131422 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 443

Wątek: moja opinia o lider 24

  1. #111
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez retrikal Zobacz posta
    ..... oraz informacją iż przesyłkę mogę zacząć śledzić po godzinie 16, a w dniu jutrzejszym oczekiwać kuriera...
    po godzinie 16 sprawdzam status przesyłki, a tu zonk: Status: Wprowadzona do systemu i oczekuje na przyjazd kuriera....
    Prawie wszystko z wyjątkiem odzieży i żarcia kupuję przez net. Taki status to w wielu firmach kurierskich standard. Na bieżąco są TNT i UPS. K-Ex to coś nowego na rynku i ze trzy razy przesyłkę już odebrałem a status na stronie był "oczekuje na kuriera" :-)

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

  2. #112

    Domyślnie

    muszę powiedzieć, że dość optymistyczne wieści od Was słyszę, ale co to będzie, czas pokaże... na pewno dam znać jak się sprawy mają...póki co, status bez zmian...

  3. #113
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
    K-Ex to coś nowego na rynku
    A w życiu, to jest dawny Kolporter Express.
    Swoją drogą - nie polecam usług tej firmy, zawsze miałem z nimi najwięcej problemów.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  4. #114
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    34

    Domyślnie

    @retrikal: Jestem w podobnej sytuacji, tzn. też jestem w trakcie transakcji ze sklepem, przy czym czekam na obiektyw, przelałem kasę. Myślę, że grunt to nie panikować, oboje mamy na tyle mocne dowody transakcji, że wsześniej czy później odzyskamy sprzęt lub pieniądze, więc don't worry Póki co - u mnie na razie nie ma termin nie został przekroczony. Rozmawiałem wstępnie ze znajomym prawnikiem, mówi, że jeśli upłynie termin a kontrahent nie wywiąże się z umowy, wtedy piszesz oświadczenie, że termin minął i dajesz im termin na albo wywiązanie się z umowy, albo zwrot gotówki. Wysyłasz mailem oraz pocztą z potwierdzeniem odbioru (przy czym nie muszą odebrać, żeby oświadczenie o odstąpieniu od umowy było skuteczne!). Jeśli po upływie wyznaczonego im terminu nie dostaniesz ani sprzętu ani pieniędzy, idziesz do sądu vel składasz sprawę na policję. Myślę, że - poza czasem oczekiwania i zamrożoną gotówką - nie mamy tutaj nic do stracenia, więc oszczędzajmy nerwy

  5. #115

    Domyślnie

    no wiesz trudno w mojej sytuacji mówić o spokoju, bo różnica polega na tym, że ja od miesiąca nie mam czym cykać zdjęć i nagrywać, a ty masz...ja zostałem bez sprzętu i bez kasy więc moja sytuacja po 21 jeden dniach kalendarzowych od przelania kasy wygląda mało ciekawie...

    tym bardziej, że cyrku ciąg dalszy... dziś rozmawiałem z niejakim właścicielem firmy, i znowu gadka, że kurier z firmy k-ex nie dojechał i teraz będą wysyłać DHLem... masakra, po godzinie od rozmowy telefonicznej dostałem maila z numerem paczki tym razem niby DHL... niby, bo oczywiście nikt w DHL nie jest w stanie sprawdzić tego numeru, bo takowy nie istnieje.... masakra...kolejna pompa, żeby mieć wolny weekend, bo w soboty nie pracują i wiadomo, że będę ich dopiero atakował od poniedziałku....dramat...to już 4 zepsuty weekend, bez sprzętu, z zimą, jakiej 6 lat nie było w moim regionie Kotliny Kłodzkiej...ma ktoś pożyczyć strzelbę
    Ostatnio edytowane przez Merde ; 11-02-2012 o 21:16

  6. #116
    Coś już napisał Awatar MacRo
    Dołączył
    Oct 2011
    Miasto
    Stargard Szczeciński
    Wiek
    35
    Posty
    87

    Domyślnie

    Niestety również miałem nieprzyjemne przeboje z tą firmą. Mając na uwadze wiele negatywnych opinii na temat tego sklepu postanowiłem wcześniej skontaktować się z firmą lider24 by zapytać o dostępność EF 70-200 (mniej więcej 8k zł). Miły pan odpisał mi "czas realziacji od zaksięgowania wpłaty to ok 7-10 dni roboczych". Myślę sobie spoko, tyle mogę poczekać. W ten sam dzień dokonałem zakupu i przelewu. Po 12 dniach dostaje na e-miala z informacje, że obiektyw w dalszym ciągu do nich nie dotarł. Przez kolejne 1,5 miesiąca uraczają mnie wyłącznie takimi informacjami :

    -"Wczoraj przyszły dostawy tylko z nikonem dostawy z canonem zapowiedziane są na wtorek, "

    -"Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymalismy dostawy z zamówionym przez Pana obiektywem.Po interwencji szefa kolejna dostawa ma byc do końca tygodnia"

    -"Niestety dostawa która miała być w zeszłym tygodniu nie miała w sobie zamówionego przez pana obiektywu. "

    -"Jutro mamy mieć dostawę na magazynie więc proszę oczekiwac na infomację jutro popołudniu lub w piątek do 11 "

    -"obiektyw nie został jeszcze wysłany ponieważ ma być dopiero w czwartek i mamy nadzieję że bylo to ostatnie przesunięcie w dostawie "

    Po tym wszystkim dostałem informacje "pogrążającą"
    - "otrzymaliśmy informacje od dostawcy że dostawa która w dniu dzisiejszym miala byc u nas nie dojedzie i aby nie przedłużać Pana zamówienia poprosimy o podanie numru konta do zwrotu pieniędzy"

    Jednocześnie bez mojej zgody anulowali zamówienie. To oczywiście był nie koniec kłopotów. W końcu trzeba było jakoś odzyskać pieniądze, a to był kolejny horror.
    -"Dane do przelewu zostały przekazane do księgowej aby ta mogła go dokonać."
    Po miesiącu:
    -"Niestety nie mamy informacji aby przelew do Pana był wykonany, niestety ani my ani pracownicy sklepu go nie dokonujemy robi je księgowa do 7 dni roboczych od dnia rezygnacji z zamówienia"

    Z tym że nie minęło 7 dni, a ponad 30... W końcu po nieprzyjemnych rozmowach telefonicznych z przeogromną łaską oddali mi moje pieniądze.

    Podsumowując wpłaty pieniędzy dokonałem 01-11-2011 a zwrot otrzymałem 04-01-2012.
    Łącznie wychodzi 65 dni dysponowania przez nich moimi pieniędzmi w kwocie niecałych 8 tysięcy.
    Powiedzmy teraz, że sklep lider24 wpłaca moje 8 tysięcy na swoją lokatę jednodniową oprocentowaną na 3%. Przez 65 dni mają z moich pieniędzy 41zł zysku.
    Biorąc pod uwagę ile ludzi daje się oszukać przez tą formę na znacznie większe kwoty, to ich lewe dochody mogą być całkiem pokaźne.

    Swoją drogą to złoty interes. Tak po prostu sprzedawać przedmioty których się nie ma, za grube tysiące złotych. Pieniądze od kupujących ładować na lokaty, a po 30 dniach liczyć, że odstąpią od umowy, zwracać im kasę i zarobioną prowizje z lokaty schować pod poduszkę

    Krótko mówiąc - Nie poleciłbym tego sklepu nawet największemu wrogowi.
    FotoMaciej
    C 7D (Magic Lantern)| C 400D (400plus mod + IR MOD) | Sigma 17-50 f/2.8 | Tamron 70-200 f/2.8 | C ex430 II | Nissin 866 Mark II

  7. #117

    Domyślnie

    u mnie sprawa po części rozwiązana, w piątek o 22 zmienił się status przesyłki i dziś kurier z firmy DHL zapukał do mych drzwi temat aparatu prawie zakończony, bo oczywiście jakiś kwas musi być... nie ma żadnego dowodu sprzedaży, w zamówieniu prosiłem o fakturę, nie ma również obiecanej gratisowej karty pamięci... jestem już po kolejnej rozmowie tel. i teoretycznie mają wszystko dosłać... nie ma też polskiej instrukcji, i tutaj mam pytanie - podobno nie można sprzedawać w pl przedmiotów, bez polskiej instrukcji? orientujecie się jak to wygląda?

  8. #118
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Ano nie można.
    Sprzedawca ma obowiązek dołączyć instrukcję w języku polskim. W przypadku sprzętu elektronicznego może się ona znajdować na nośniku danych.

  9. #119

    Domyślnie

    no niestety takiej też nie ma, wygląda na to, że to sprzęt gdzieś z Holandii, instrukcje DE, FR, NL, BE... trochę lipa, co prawda na stronie canona jest wersja pl, ale co książka to książka, jakoś nie mogę się przyzwyczaić do czytania e-booków

  10. #120
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    34

    Domyślnie

    @retrikal: hej, cieszę się, że w Twoim przypadku (mimo dłuższego czasu oczekiwania) sprawa zakończyła się w miarę szczęśliwie. Oczywiście powinieneś ich cisnąć już może nie o instrukcję, ale o dowód zakupu, który jest przecież podstawą jakiejkolwiek gwarancji.. natomiast już o wiele łatwiej walczyć o kawałek papieru, jak się ma sprzęt w ręku. Ja dostałem informację, że mój obiektyw ma przyjść do sklepu ok. środy, czwartku i że gdy to nastąpi, wysyłają. Jeśil to nie nastąpi, to rezygnuję, bo obiektyw muszę mieć po przyszłym łikendzie, inaczej przepadnie zlecenie, więc pójdzie pismo i w razie czego walka prawna. Nie mogę sobie pozwolić na ani chwilę zwłoki.. Ale nie tracę nadziei zatem, naprawdę chciałbym napisać tutaj też coś dobrego o tym sklepie, więc mam nadzieję, że jeśli L24 czyta ten wątek, to dołoży starań, żeby mieć zadowolonego klienta. Taki zawsze wraca, a przecież o to w biznesie chodzi

Strona 12 z 45 PierwszyPierwszy ... 2101112131422 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •