Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Fotograficzny sklep internetowy - jak zacząć ?

  1. #1

    Domyślnie Fotograficzny sklep internetowy - jak zacząć ?

    Witam wszystkich,

    Zdecydowałem się napisać, gdyż mam pewien problem/pomysł sam nie wiem jak to nazwać, ale od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie otwarcie/uruchomienie internetowego sklepu fotograficznego. Do działania determinuje mnie fakt utraty pracy i w związku z tym dużo wolnego czasu. Nie jestem specem od fotografii, ale dużo już się nauczyłem zarówno o sprzęcie jak i trochę o technice robienia zdjęć w różnych sytuacjach, tak więc nie obawiam się kwestii merytorycznej obsługi klienta, interesuje mnie natomiast techniczna strona zagadnienia, a mianowicie jak wygląda współpraca z dystrybutorami sprzętu, terminy płatności za sprzęt dystrybutorów, czy można na coś liczyć ze strony producentów przy konstruowaniu sklepu (firmowe szafy z logo, gadżety etc.). Myślę o wynajęciu lokalu handlowego na ten cel i tak się zastanawiam ile muszę mieć gotówki, aby dobrze wystartować, wiem np. że strona sklepu to przedział 4-7k (w zależności od funkcjonalności), no i oczywiście podstawowe pytanie, czy można na tym zarobić. Ja mam przeczucie i wstępne kalkulacje/obserwacje, że tak, ale może jest ktoś na forum kto ma w tym zakresie doświadczenie i chciałby się ze mną nim podzielić. Wiem, że konkurencja itd., ale jaka ze mnie konkurencja, raczej raczkujący amator. Z góry dziękuję za merytoryczne podejście do tematu i ciekaw jestem jaki będzie Wasz odzew.

    Pozdrawiam
    Artur106

    Canon 40D, Canon 17-40L f/4, Canon 24-105L f/4 IS, Canon 70-300 f/4-5.6 IS, Canon 50 f/1.4, Canon 50 f/1.8, Metz 48 AF-1

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Tezet-gdynia
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Gdynia
    Posty
    1 283

    Domyślnie