Video baaaaaardzo dobre.
Dawno mnie tu nie było. Jakoś tak mnie lenistwo obróbkowe ogarnęło. No ale jestem z powrotem, ku waszej uciesze, bądź nie.
Znowu dużo zdjęć, bo znowu nie umiem żadnego odrzucić.
Parkour Toruń
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
a według mnie, po obejrzeniu Twoich filmów, lepszy byłby z tego film niz są zdjęcia
510...tez bym się pomodlił
513...przeciez łeb mu obciąłeś
514... no idą sobie...i co?
515... j.w.
517...no i zawisł jak maupa
518...fajne mury
521...pies się zmęczył?
512, 516, 524... fajne
ps. czytałem gdzieś, ze przy zdjęciach na których jest jakiś ruch, lepiej ustawiac lampę na drugą lamelę, zyskują na dynamice.
galeria: http://adso.digart.pl/digarty/
Akurat przy tym triku ręka odrywa się w nieciekawym już momencie (chyba). Ale tak, przy oderwanej byłoby fajniej. Może jakby skoczyli idealnie równo...Film też będzie, jak będą warunki. Na tej sesji był przymusowy termin i akurat było wszędzie mokro - w niektórych miejscach przyczepność zerowa - zatem żadnego dobrego combo nie dałoby się zrobić bez miliarda powtórek.Thank you cpt. Obvious, ale zdjęcia były robione z użyciem Yongnuo, które na drugą lamelkę nie odpali, a druga sprawa to to, że prawie wszystkie foty z lampą były robione tak, że lampy świeciły w postać, która bez użycia lampy byłaby niedoświetlona o co najmniej 2EV, zatem wpływ naświetlenia postaci światłem ciągłym był znikomy. Może na dwóch zdjęciach widzę smugę ze światła stałego przed postacią zarejestrowaną światłem błyskowym.
Widowisko Historyczne Bydgoszcz 1945
(starałem się ułożyć story od A do Z, ale jednocześnie zmieścić się w limicie 15 zdjęć, dlatego tak mało z samej walki)
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
Dlaczego większość wyglada jak HDRy? Takie światło czy coś kombinowałeś?
Szkoda też, że na kilku widać niedokładne maski.
Poza tym, 539 zupełnie niepotrzebne (mogłeś sobie wrzucić jako osobną wrzutkę, bo do story nie pasuje). Na 533 przyciąć tą kamere, bo psuje strasznie, a na 534 jakoś zrobić, żeby widowni nie było ;-)
Jedyna maska do której możesz się przyczepić, to lewa głowa na 529.
539 to taki lokalny akcent, wisienka - facet obstawia większość bydgoskich zgromadzeń, eventów itp.
533 - true, zapomniałem. Przy kadrowaniu specjalnie tą kamerę zostawiłem, żeby kamerzyście wypomnieć, że mi popsuł kadr ;P
534 - jak już widzieliście oryginał, to nie będzie wam pasowała moja przeróbka ^^
Jak chcesz szczerze to masz. Po prawej stronie w skali od 1 do 10 zakladajac ze 10 to "bardzo mi sie podoba". Ocenialem jako calosc:
525. ok 5
525. ok 6
527. dobre 7
528. 0 delete - nic nie wnosi,
529. 6
530. ok 4
531. 0 delete - nic nie wnosi,
532. ok 5+ choc brakuje dynamiki,
533. 0 delete, wlasnie sie wczuwam, a tu ta kamera/aparat, porazka,
534. ok 4 - dalbym ostrosc na bron na pierwszym planie - jezeli to bron tam lezy,
535. 0 delete - ten gosc w marynarce to jakas pomylka,
536. ok 6 - za ciasno z lewej,
537. ok 7+ moze nawet 8
538. ok 5 - cialbym te barierki z prawej, nic nie wnosza, a zapsuly wszystko,
539. 0 ale o co chodzi?