Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Zestaw oświetleniowy do fotografii i filmowania

  1. #1

    Domyślnie Zestaw oświetleniowy do fotografii i filmowania

    Witam serdecznie!
    W najbliższym czasie zamierzam kupić 7D bądź 5D Marka z nastawieniem na fotografie i filmowanie zarówno studyjne jak i plenerowe.
    Z racji tego potrzebuję m.in oświetlenie. Co radzicie mi kupić? Mogę sprowadzić sprzęt z USA.
    Z racji tego, że jestem początkujący w tej dziedzinie prosiłbym o rady na co mam zwrócić uwagę, co powinno być dla mnie istotne no i oczywiście jakieś propozycje konkretnych produktów.
    Powiedzmy, że cena do 3000 zł.

  2. #2
    Coś już napisał Awatar mirusiek
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Iceland
    Posty
    65

    Domyślnie

    Do zdjec polecam Ci parasolki Impact - zakupilem zestaw w sklepie B&H w Usa i jestem bardzo zadowolony-tanie i solidne.
    Tutaj moj zestaw
    http://www.bhphotovideo.com/c/produc...lla_Mount.html

    Do tego wybralem lampy Metz (dobra jakosc do ceny) i nadajniki radiowe do ich zdalnego odpalania.
    Kompletuje go jeszcze, ale przy wyborze kierowalem sie wlasnie mobilnoscia i stosunkiem jakosci do ceny.
    Moje portfolio- zapraszam

    Canon 50D +Sigma 17 - 50mm f/2.8 EX DC OS HSM+ 2 x YN-460 II + 3x RF 602 i na tym na razie skończyły się fundusze :eek:

  3. #3

    Domyślnie

    Hm, dzięki.
    Tylko jest problem, bo to są lampy błyskowe, a ja potrzebuje, żeby one również świeciły przy włączeniu ich przez cały czas.
    Znajdę coś takiego?

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez conr4d Zobacz posta
    Witam serdecznie!
    W najbliższym czasie zamierzam kupić 7D bądź 5D Marka z nastawieniem na fotografie i filmowanie zarówno studyjne jak i plenerowe.
    Z racji tego potrzebuję m.in oświetlenie. Co radzicie mi kupić? Mogę sprowadzić sprzęt z USA.