4. Oczy...
5. perspektywa i ogniskowa na nie...
Po za tym jest nieźle...
4. Oczy...
5. perspektywa i ogniskowa na nie...
Po za tym jest nieźle...
003 - zauważyli że zamierzam zrobić zdjęcie :P
004 - fakt troszkę tak to wygląda, ale tylko na miniaturze, mieli otwarte, jednak cień przy oczach daje wrażenie półotwartych. a co do drzewa w tle - cóż, zbyt szybko wcisnąłem spust zamiast się ustawić. Będę pracował nad takimi detalami.
005 - tutaj zgodzę się w pełni, źle skadrowałem, ale tylko pod względem zasłoniętej twarzy, natomiast perspektywa była zamierzona (to do zaitsev'a)
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8
biało czarne zdjęcia ze slubów nie robia na mnie żadnego wrazenia, sam strasznie mało oddaje już zdjęć B&W, i najczesniej sa to podobne ujecia do kolorowych,
sama konwersja na czarn i biel jest ok, takie kontrasowe fotki fajnie wygladaja na papierze
z wesela zdjec B&W u mnie to mniej niz 5 procent
zdjec z podziekowan rzadko jest sens pokazywac, to zwykla reporterka na ogol,
na weselu robiłeś bez lampy chyba?
troche dziwnie sie patrze na EXIFY, ja na sali weselnej nie schodze nigdy ponizej ISO 1600,
zdjęcia od 14 wygladaja jak z kompaktu
Ja lubie b&w, tak czy siak większość zdjęć oddaje w dwu/kilku wersjach kolorystycznych, do wyboru.
Dlaczego nie ma sensu pokazywać czegoś co było częścią wydarzenia?
Na weselu robiłem z lampą gdy miałem podpięte 17-35 bo to f/2.8-4 czyli bida (swoją drogą to właśnie te foty o których myślisz, że wyglądają kompaktowo).
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8
zle dobrales proporcje swiatla zastanego do blyskowego, stad zbyt duze poruszenie na zdjeciach
ja mimo zrobienia prawie setki slubow czesto sie na tym lapie ze nie zawsze bardzo duzo swiatla na sali to jest dobrze, bo wtedy nawet 1/200s nie starczy aby zamrozic ruch
a co do B&W - fakt, wyglada ladnie, ja tez niby lubie ale piszac ze nie robi na mnie wrazenia mialem na mysli fakt, ze 99% zdjec przy odpowiedniej konwersji w B&W wyglada ladnie, szczeglnie dotyczy sie to kosciola, gdzie nie musimy sie przejmowac balansem bieli, nie musimy sie przejmowac niedoswietleniem, wystarczy kilka klikow i juz mamy fajna fotke - dla mnie to taka ucieczka
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8
Anyone?
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8
Jak dla mnie na 17 kropki pochodzące z tekstury do usunięcia z ramion, twarzy i włosów.
Bardzo podoba mi się 19. Tak trzymaj.